استایلپیراهن مردانه

۶ نکته ای که باید درباره ست کردن پیراهن مردانه بدانید

پیراهن مردانه آستین کوتاه از آن دست لباس‌هایی است که مردان تقریباً برای هر موقعیتی می‌توانند آن را بپوشند. این پیراهن‌ها، برای فصل گرما و تابستان مناسب هستند. برای داشتن یک استایل رسمی، برای داشتن یک استایل تابستانی، برای استایل ساحلی یا حتی رفتن به بازار، می‌توانید یک پیراهن آستین کوتاه مردانه بپوشید. این پیراهن‌ها یک حالتی بین پوشیدن تیشرت و پوشیدن پیراهن آستین بلند هستند.

با گراد همراه باشید.

برای پوشیدن این نوع پیراهن، باید یک سری نکات و اصول را رعایت نمود. پس از رعایت کردن این نکات، می‌توانید ست‌های بسیار جذابی را با شلوارها و کفش‌های مختلف با آن بسازید. ابتدا در رابطه با این اصول صحبت می‌کنیم، سپس به سراغ چند ست بسیار جذاب با پیراهن مردانه آستین کوتاه می‌رویم.

پیراهن مردانه آستین کوتاه گراد

پیراهن آستین کوتاه باید فیت تن باشد!

متناسب و فیت تن بودن، یکی از اصولی است که برای هر نوع پیراهن مردانه‌ ای باید در نظر گرفت. اما این ویژگی در پیراهن آستین کوتاه، بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد. این پیراهن تابستانی بهتر است در بدن از قسمت سینه و بازوها، فیت باشد و نهایت یک بند انگشت بین بدن و پارچه، فاصله باقی بماند. از نظر طولی و عرضی نیز کاملا اندازه باشد و خیلی کوتاه یا بلند بودن، گشاد یا تنگ بودن، ظاهر جالبی به این پیراهن نمی‌دهد. یک نکته که باید در نظر بگیرید این است که پیراهن آستین کوتاه بر خلاف پیراهن آستین بلند، با باز بودن دکمه‌ها و پوشیدن یک تیشرت در زیرش، جذاب نمی‌شود. پس همیشه دکمه‌های آن را ببندید؛ مگر زمانی که در ساحل هستید.

چگونه شیک پوش باشیم؟
ادامه مطلب

پیراهن مردانه آستین کوتاه (2)

طرح‌ها و الگوهای مختلف را امتحان کنید!

پیراهن‌های آستین کوتاه نسخه راحتی‌تر پیراهن‌های آستین بلند هستند. همچنین از آنجایی که یک پیراهن مناسب برای فصل تابستان می‌باشند، بنابراین یک فرصت برای امتحان کردن انواع طرح و الگو را برای شما فراهم می‌کنند. پیراهن‌های مردانه آستین کوتاه با طرح‌های مختلف از چهارخانه و خط‌دار گرفته تا طرح گل و بهار، در بازار به فروش می‌رسند. با انتخاب یک طرح جذاب و متفاوت، یک استایل جسورانه و فوق تابستانی برای خودتان بسازید.

یک جنس مناسب انتخاب کنید!

برای پیراهن مردانه آستین کوتاه همانند هر لباس تابستانه دیگر، بهتر است یک جنس خنک انتخاب کنید. جنس پنبه‌ای و نخی از بهترین، سبک‌ترین و خنک‌ترین جنس‌های پارچه برای فصل تابستان هستند.

پیرااهن آستین کوتاه

چگونه با پیراهن آستین کوتاه، استایل رسمی داشته باشیم؟

همانطور که گفته شد، پیراهن آستین کوتاه هم در دسته‌بندی لباس‌های رسمی و هم کژوال و راحتی قرار می‌گیرد. اما برای داشتن یک استایل رسمی با پیراهن مردانه آستین کوتاه، باید یک سری اصول را در نظر گرفت. برای مثال سعی کنید از پیراهن تک رنگ استفاده کنید. رنگ تیره مثل سورمه‌ای و مشکی، استایل رسمی‌تری به شما می‌دهند. اما از آنجایی که در فصل گرم می‌خواهید بپوشید و رنگ روشن را ترجیح می‌دهید، پیراهن‌های سفید، طوسی و آبی کمرنگ آستین کوتاه نیز برای استایل رسمی مناسب هستند.

برای انتخاب شلوار در ست رسمی با پیراهن آستین کوتاه نیز، این نکته را در نظر بگیرید، که بهتر است شلوار رنگ تیره همچون مشکی و سورمه‌ای را برای این تیپ، انتخاب کنید. از نظر جنس نیز، هم شلوار پارچه‌ای رسمی و هم جین رنگ تیره، برای ساختن یک استایل رسمی با این نوع پیراهن، خوب هستند.

بررسی کمد مینیمالیستی و معرفی استایل مینیمال
ادامه مطلب

چگونه پیراهن آستین کوتاه را با جین ست کنیم؟

از آنجایی که پیراهن‌های آستین کوتاه در دسته‌بندی پیراهن‌های اسپرت هم قرار می‌گیرند، پس امکان ست کردن آن با جین وجود دارد. برای پوشیدن این پیراهن‌ها با جین، باید تناسب رنگ را در نظر گرفت.

پیراهن‌های رنگ روشن را با جین (لی) رنگ تیره ست کنید. اگر هم شلوار و هم پیراهن، رنگ روشن باشند خیلی جالب نمی‌شود. اما استثنائاتی هم وجود دارد. برای مثال رنگ پیراهن آبی روشن با شلوار جین سفید یا پیراهن سفید با جین آبی کمرنگ، از ست‌های اسپرت و بسیار جذاب مردانه در تابستان هستند.

پیراهن‌های رنگ تیره را نیز با شلوارهای تیره بپوشید، زیرا استایل بسیار جذابی برای شما می‌سازد. پیراهن آستین کوتاه مشکی با شلوار جین مشکی یکی از جذاب‌ترین تیپ‌های مردانه است.

برای ساحل ، شلوارک را با پیراهن مردانه آستین کوتاه ست کنید!

این پیراهن‌ها در رنگ روشن و طرح‌های درشت، یک تیپ تابستانی و ساحلی را به شما می‌دهند. پوشیدن یک پیراهن رنگ روشن یا طرح دار با یک شلوارک کوتاه، با یک عینک آفتابی و کفش اسپرت سفید، خوش پوشی شما را چند برابر می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا