استایلراهنمای انتخاب

۶ نکته مهم برای اینکه همیشه جذاب و شیک به نظر برسیم!

جذاب بودن کار سختی نیست بلکه قوانینی دارد که همه نمیدانند. پس لزوما همیشه برای جذاب به نظر رسیدن و جذاب بودن لازم نیست، از برند های گران و یا اکسسوری های فراوان استفاده کنیم، گاهی اوقات رعایت برخی نکات مثل نحوه ست کردن لباس، رنگ و پارچه آن برای این که شما فرد جذابی شوید کافی است. پس می توان  نتیجه گرفت که نیازی ندارید تا برای شیک پوشی  و جذابیت هزینه زیادی کنید، استایلیست های گراد در ادامه  این مطلب نکاتی را به شما آموزش خواهند داد تا بدین ترتیب و با داشتن همین لباس ها بتوانید فردی جذابتر باشید.

جذابیت گراد

چگونه جذاب به نظر برسم؟

نوع لباس پوشیدن شما می تواند شخصیت شما را نشان دهد اماهمان اندازه هم می تواند به خوبی دروغ بگوید. به بیان بهتر می توان گفت شاید نوع لباس پوشیدن شما نتواند شما را به معنای واقعی فقیر یا ثروتمند نشان بدهد اما می تواند یک توضیح کلی از شما به دیگران بدهد. پس می توانید از قدرت لباس هایتان استفاده کنید. در ادامه به روش های جذاب لباس پوشیدن خواهیم پرداخت، پس تا انتها همراه ما باشید.

آسانترین ترفند برای تبدیل شدن به یک جنتلمن جذاب

  1. کمربند، نباید کمرشلوار را چروک کند :

یکی از رایج ترین اختلافات میان طراحان لباس و استایلیست ها درباره بستن و یا نبستن کمربند است. طراحان لباس صورت عقیده دارند که بستن کمربند به جذابیت فرد کمک میکند، اما در مقابل استایلیست ها معتقدند که بستن کمربند یک امر نسبی است و گاهی به استایل شخص مقابل کمک می کند و گاهی کمک نمی کند. در اخر یک دسته سومی نیز وجود دارد که به طور کلی از بستن کمربند شما را منع می کند و با آن مخالف هستند. اما در نهایت شما تصمیم گیرنده هستید؛ پس اگرکمربند بستن را دوست دارید و فکر می کنید نبود آن می تواند از اعتماد به نفش شما بکاهد، توجه کنید  که سایز شلوارتان و اندازه ی دور کمرتان دقیقا فیت بدنتان باشد تا پل کمر شلوارتان چروک نشود.

  1. تعادل را در مد رعایت کنید

در ابتدا گفتیم که نمی توان از روی لباس افراد آنها را قضاوت کرد اما نحوه لباس پوشیدن یک عادت محسوب می شود. به طور مثال شما اگر فردی را که پیراهن بسیار کهنه و شلوار پاره و نامرتب بپوشد، چه قضاوتی خواهید کرد؟ پس لباس ها می توانند در قضاوت های کلی افراد بسیار موثر باشند. پس خوب است که سعی کنید در انتخاب لباس های خود وسواس بیشتری به خرج بدهید. در انتخاب استایل تان فردی میانه رو باشید،

به سراغ استایل هایی بروید که جایگاه خود را در استایل روزمره پیدا کرده اند و هرگز از مد نخواهند رفت. به طور مثال یک شلوار قهوه ای خوشرنگ پشم و نخ می تواند گزینه خوبی برای ست کردن با پیراهن های سفید یا کرم روشن باشد. در خصوص انتخاب کفش نیز سعی کنید تا برای انتخاب های رسمی تان همیشه از جنس چرم استفاده کنید و برای کفش هایتان بیشتر از هر قسمت دیگری هزینه کنید اما مهم تر از همه این است که خودتان از لباس هایی که پوشیده اید، لذت ببرید.

خوشتیپی گراد

  1. پوشیدن جوراب با صندل و کفش های رو باز ممنوع

کفش های جلوباز یا همان کفش های کالج گزینه های خوبی برای استایل های اسپرت می باشند. شما نباید این کفش ها را با جوراب بپوشید، زیرا این کفش ها اگر با جوراب استفاده شود اصلا جالب نمیشوند و تمام جذابیت این نوع کفش ها را دیده شدن پایتان، تضمین می کند.

  1. به کیفیت لباس هایتان اهمیت بدهید

معیار کیفیت هر چیزی قیمت آن نیست چرا که صرف هزینه نمی تواند، کیفیت جنس خریداری شده را تضمین کند. پس بهتر است دانش خود را دراین باره افزایش بدهید تا بتوانید کیفیت اجناس را تشخیص دهید. به طور مثال اگر بتوانید کفش چرمی باکیفیتی را به قیمت ۷۰۰هزارتومان تهیه کنید، برای تهیه همان کفش از یک برند محبوب، باید رقمی ۱٫۵۰۰ تومان را بپردازید. به هر حال بهتر است اجناس باکیفیتی تهیه کنید چرا که به شما را جذاب تر و شیک دیگر نشان میدهد و دیگران نیز متوجه لوکس بودن لباس هایتان خواهد شد.

  1. رنگ سفید را به استایل تان اضافه کنید.

رنگ سفید بسیار قدرتمند است به اندازه ای که می تواند حس جوانی را به دیگران انقال دهد. پوشیدن کفش های سفید مانند کتانی، شلوارهای لی سفید، لباس سفید، کلاه سفید و جوراب های سفید در صورت تمیز بودن شان می توانند حس پاکیزگی و تازگی را انتقال بدهند. لباس های سفید می توانند گزینه مناسبی برای هر فصلی باشند و شخصیت جذابی را به شما ببخشند، اما متاسفانه برای محل کار و موقعیت های رسمی مناسب نیست.

شیک پوشی گراد

  1. اگر قدتان بلند است، کفش های پاشنه بلند استفاده نکنید !

کفش های پاشنه بلند خود را اگر قد بلند هستید دارید به دیگران ببخشید یا در مهمانی های خاص از آن استفاده کنید. اگر قد بلندی دارید، پوشیدن کفش های بلند به قد شما می افزاید و شما را  غیر طبیعی نشان می دهد.

 

نکاتی که در انتخاب تی شرت مردانه نمیدانید
ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا