استایل

بهترین برند‌های کت و شلوار ایران کدامند؟ معرفی ۷ برند برتر

یکی از لباس‌های رسمی و جذابی که برای آقایان در اغلب مراسم طراحی شده است، کت و شلوار است. کت و شلوار از دیرباز تا کنون مناسب‌ترین و شیک‌ترین پوششی بوده است که برای آقایان در نظر گرفته شده است. هر مردی دست کم در کمد لباسش به یک کت و شلوار نیاز دارد. خوشبختانه برند‌های معروف ایرانی در این زمینه بسیار خوش درخشیده‌اند.

اگر شما هم می خواهید بهترین برند کت ‌و ‌شلوار در ایران را انتخاب کنید حتما این مقاله را تا انتها دنبال کنید. ما در این مقاله می خواهیم نکات بسیار مفیدی را برای خرید کت شلوار به شما آموزش دهیم.

کت شلوار گراد

آنچه در این مطلب خواهید دید نمایش عناوین

بهترین برندهای کت و شلوار ایرانی

در اینجا قرار است شما را با ۷ تا از بهترین برند کت و شلوار ایرانی آشنا کنیم. در نظر داشته باشید اکثر این برند ها در سایت خود فروش اینترنتی هم دارند که در مطلب بهترین سایت های خرید لباس آن ها را معرفی کردیم.

۱-گراد: در هر زمانی خوشتیپ باشیدکت و شلوار گراد

گراد همیشه در تلاش بوده است تا بهترین کیفیت و جذاب‌ترین مدل‌های روز دنیا را بومی‌سازی کند تا با هر سلیقه‌ای جور در بیاید. گراد در واقع یکی از بهترین برند کت و شلوار در ایران است که متناسب با هر سلیقه‌ای که دارید، کت و شلوار طراحی کرده است.

چرا باید از پوشاک گراد کت و شلوار بخریم؟

  •  تنوع بالا و طرح‌های مختلف:

گراد تنها پوشاک مردانه ارائه نمی‌دهد و بلکه برای خرید لباس‌های زنانه هم می‌توانید از برند گراد استفاده کنید. گراد شعار خود را پوشش همه سلیقه‌ها منطبق با خواست و سلایق گوناگون قرار داده است. پس نگران خریدتان نباشید، با هر سلیقه‌ای که باشید می‌توانید گراد را به عنوان یکی از بهترین برند‌های ایرانی و کت و شلوار در نظر بگیرید.

کت و شلوار مردانه گراد

  • فروش به صورت سازمانی:

گراد برای سازمان‌ها این مزیت را در نظر گرفته است تا باتوجه به هویت ایرانی-اسلامی کشورمان بتوانند انتخاب مناسبی برای کارمندان خود داشته باشند.

  • تنوع سایز اختصاصی:

گراد مدعی است که برای ۹۵ درصد افراد متناسب با سایزبندی ۹ گروه خود، کت و شلوار دارد. پس اگر لاغر( کت شلوار برای افراد لاغر) یا چاق هستید نگران تامین کت شلوار خود نباشید چون که خیلی راحت می‌توانید از کت و شلوار‌های پیش‌دوخته این برند با برش استاندارد استفاده کنید.

برند کت و شلوار ایرانی

  •  سفارشی دوزی:

در گراد می‌توانید متناسب با سایز خود پارچه ارائه دهید یا از طریق کالیته‌های سفارشی گراد پارچه مورد نظرتان را خریداری کنید و ظرف یک ماه کت و شلوار خودتان را از این برند دریافت کنید.

 

۲-زاگرس پوش: انتخاب خاص برای افراد خاص

کت و شلوار زاگرس پوش

یکی دیگر از بهترین برند‌های ایرانی کت و شلوار زاگرس پوش است. زاگرس پوش هم برای اینکه بتواند سلایق و علایق طیف وسیعی از مردم را پوشش بدهد تنها محدود به پوشاک مردانه نیست و تنوع زیادی هم برای پوشاک زنانه در نظر گرفته است. کیفیت و تنوع خصیصه مهمی است که می‌توان برای این برند خوش‌نام ایرانی در نظر گرفت.

آقایان قد کوتاه چه بپوشند؟
ادامه مطلب

کت شلوار زاگرس پوش

مزیت کت و شلوار زاگرس:

  • تنوع محصولات:

کت شلوار مردانه زاگرس پوش

تنوع پوشاک متناسب با هر سایزبندی و سلیقه‌ای به اهمیت این برند افزوده است. طبیعتاً مهمترین خصیصه‌ای که برای خرید لباس در نظر می‌گیریم، تنوع آن است. به همین جهت زاگرس پوش این ویژگی را ارج نهاده است و برای شما خرید خوبی به ارمغان خواهد آورد.

  • سفارشی دوزی:

زاگرس پوش بیشتر به عنوان برند کت و شلوار شناخته می‌شود، به همین دلیل هم سعی کرده برای جلب رضایت مشتری و متناسب دوزی طبق خواست مشتری، سفارشی دوزی هم داشته باشد.

کت و شلوار برند زاگرس پوش

  • تأمین پوشاک سازمانی:

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این برند به عنوان برترین برند کت و شلوار ایرانی، تأمین پوشاک به صورت سازمانی است. اغلب شرکت‌ها به دنبال تهیه لباس فرمی متناسب با ریشه‌های فرهنگی ایرانی کلاسیک هستند که می‌توانند برای تحقق این امر، از برند زاگرس پوش خرید کنند.

۳-هاکوپیان: اصالت و شیک‌پوشی

کت و شلوار هاکوپیان

هاکوپیان به عنوان یکی از برندهای معروف کت و شلوار در ایران و خوش‌نام‌ترین آن‌ها سعی داشته به یک برند تراز اول تبدیل شود. هاکوپیان به دنبال مرز‌های رقابتی فراتر از بازار داخلی است و کیفیت پوشاک خودش را تا حدی افزایش داده است که توان رقابت با برند‌های معتبر خارجی را هم داشته باشد.

چرا از هاکوپیان خرید کنیم؟

کت شلوار هاکوپیان

  •  تهیه پوشاک از الیاف طبیعی:

هاکوپیان معتقد است برای جلوگیری از تخریب محیط زیست و همچنین حفظ بهداشت فردی افراد بهتر است از مواد طبیعی مثل نخ و پنبه برای تهیه پوشاک استفاد کند. از این رو کت و شلوار‌های تولیدی این برند علاوه بر سبکی خاصی که دارند بسیار هم آرامش بخش و راحت هستند.

  • استفاده از مواد اولیه باکیفیت:

پارچه کت و شلواری که برای این برند مورد استفاده قرار می‌گیرند، از شرکت‌های معتبر ایتالیایی وارد می‌شود و کلیه مواد اولیه قبل از دوخت توسط کارشناسان کنترل کیفیت بررسی شده تا محصول باکیفیتی به دست مشتری برسد.

کت و شلوار مردانه هاکوپیان

  •  سفارشی‌دوزی:

یکی از ویژگی‌های مهم هاکوپیان به عنوان یکی دیگر از برترین برند‌های کت و شلوار ایرانی سفارشی دوزی طبق سلیقه و خواست مشتری است. زمان تحویل ۲۰ روز کاری است و پارچه‌های سفارشی دوزی با پارچه‌های از پیش دوخته شده متفاوت است و همچنین ارائه پارچه از سوی خود مشتری امکان‌پذیر نیست، مگر اینکه کارشناس کیفیت پارچه را تأیید کند.

همچنین از هاکوپیان به عنوان یکی از گرانترین برند کت و شلوار در ایران یاد می شود.

۴-خانه مد راد: به روز باشید

یکی دیگر از بهترین برند‌های کت و شلوار ایرانی خانه مد راد است. این برند در واقع در سال ۲۰۱۸ در لندن هم به ثبت رسیده است و یک کمپانی مد بین‌المللی با خاستگاه شرقی-ایرانی است. همچنین خانه مد راد به عنوان یک کمپانی ایرانی-انگلیسی هم به حساب می‌آید.

کت شلوار خانه مد راد

چرا باید از از این برند کت و شلوار خریداری کنیم؟

  • خلاقیت و استعداد در طراحی:

طراحان این برند اعتقاد دارند که با رعایت نسبت طلایی هندسه، قدرت جزئیات و جادوی مد می‌توانند پوششی شگرف و تحسین شده برای مشتری خود به ارمغان بیاورند. این برند برای افرادی است که دوست دارند در مناسبت‌های مختلف، متفاوت ظاهر شوند.

  •  تأیید شده توسط افراد سرشناس:

در اختتامیه‌های جشنواره‌های گوناگون سلبریتی‌های زیادی از این برند چه در داخل و چه در خارج استفاده می‌کنند. بسیاری از افراد مثل محمدرضا گلزار، مهدی پاکدل، احمد نجفی و… از این برند استفاده کرده‌اند و با سر زدن به صفحه اینستاگرام خانه مد راد می‌توانید بسیاری دیگر از سلبریتی‌های مشهور که از این برند استفاده می‌کنند را مشاهده کنید.

کت و شلوار خانه مد راد

  • سفارشی دوزی:

خانه مد راد نیز مثل سایربرند‌هایی که پیشتر اسمشان را بردیم، به عنوان یکی از بهترین برند‌های سفارشی دوز در ایران به شمار می‌آید. اصالت و خلاقیت از مهمترین عناوینی هستند که می‌توان برای این برند نام برد. برای اینکه محصول نهایی به تن شما بنشیند و رضایت خاطر از خرید داشته باشید، می‌توانید از مزیت اصلی سفارشی دوزی این برند هم استفاده کنید.

خانه مد

۵-ال سی من: سفارش خاص تن

تبلیغ ال سی من در تلویزیون

چند سالی است که ال سی من با حضور امیرحسین آرمان در تبلیغات تلویزیونی، و استفاده از سلبریتی های معروف مشتریان زیادی در بین بازار خرید کت و شلوار پیدا کرده است . یکی از برند‌های نوظهور و باکیفیت که می‌توانید با خیال آسوده و راحت از آن خریداری کنید. جایگاه پنجم ما به عنوان بهترین برند‌های کت و شلوار ایرانی این برند معتبر است که در ادامه ویژگی‌های ممتاز ان را به شما خواهیم گفت.

استایل کژوال (Casual) چیست؟ 6 اصل مهم در استایل کژوال مردانه و زنانه
ادامه مطلب

کت شلوار ال سی من

چرا باید از ال سی من کت و شلوار بخریم؟

  •  همخوانی با فرهنگ ایرانی:

ال سی من طراحان خود را به نمایشگاه‌های روز مد می‌فرستد تا به صورت تخصصی انواع مدل‌ها و طرح‌های روز را ببینند و مطابق با سلیقه ایرانی روی کار‌های خود پیاده‌سازی کنند.

  •  امروزی بودن و جوان پسند بودن:

ال سی من سعی کرده کهبه صورت همه جانبه سلایق گوناگون شیک پوشان را پوشش بدهد. اگر سری به اینستاگرام این برند بزنید، خواهید دید که تا چه میزان این برند دارای طرفدار است. البته تبلیغات گسترده تلویزیونی هم در این امر تا حدود زیادی دخیل بوده است ولی به هر حال برای جوانان انتخاب بسیار مناسبی است. و بسیاری از جوانان کت شلوار دامادی خود را از ال سی من تهیه می کنند

کت و شلوار ال سی من

  •  فروش سازمانی:

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این برند به عنوان یکی از بهترین مارک کت و شلوار ایرانی ، تأمین پوشاک به صورت سازمانی است. اغلب شرکت‌ها به دنبال تهیه لباس فرمی متناسب با ریشه‌های فرهنگی ایرانی کلاسیک هستند که می‌توانند برای تحقق این امر، از برند ال سی من خرید کنند.

۶-موکارلو: تجربه متفاوتی از تغییر سبک

کت شلوار موکارلو

موکارلو برند کدام کشور است؟، این سوالی است که شاید با شنیدن نام این برند به ذهنتان خطور کند.

این برند ایرانی در حدود ۳۰ سال پیش با عنوان “جامه سرا ” فعالیت می کرد . اما در سال ۱۳۸۳ به موکارلو تغییر نام داد

موکارلو در نظر دارد که بتواند به عنوان انتخاب اول در اذهان مشتریان خود ظاهر شود. از این رو مزیت‌های منحصربه‌فرد و جذابی برای تحقق این امر به وجود آورده است.

چرا از برند موکارلو کت و شلوار بخریم؟

  •  کیفیت بالا:

استفاده از مرغوب‌ترین پارچه‌ها برای راحتی مشتری و ماندگاری بالاتر پارچه در طولانی مدت.

  • تنوع مناسب:

تنوع پوشاک متناسب با هر سایزبندی و سلیقه‌ای به اهمیت این برند افزوده است. طبیعتاً مهمترین خصیصه‌ای که برای خرید لباس در نظر می‌گیریم، تنوع آن است. به همین جهت موکارلو این ویژگی را ارج نهاده است و برای شما خرید خوبی به ارمغان خواهد آورد.

  • کمک از استالیست‌های خارجی:

این برند مدعی است که برای به روز بودن و باقی ماندن در عرصه مد و فشن، دانش و تجربه خود را از طراحان برجسته خارجی بدست می‌آورد.

۷- ماکسیم

برند ماکسیم یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولیدی پوشاک مردانه در ایران است که فعالیت خود را در سال ۱۳۵۹ آغاز کرد. این برند در ابتدای فعالیت خود تنها به تولید باکیفیت ترین پیراهن مردانه برند می‌پرداخت اما در حال حاضر با گسترش حیطه کاری خود به تولید و فروش انواع کت و شلوار مردانه هم می‌پردازد.

کلام پایانی

کت و شلوار ال سی من

در این مطلب درباره برترین کت شلوار مارک ایرانی صحبت کردیم. کشور ما در جهان دارای برند های بسیار معروف در حوزه پوشاک می‌باشد که تولیدات بسیار با کیفیتی هم دارند. بی شک با استفاده از برند های کت و شلوار ایرانی هم به تولید ملی کمک می کنید و هم با هزینه ی پایین تر دست به خرید کت و شلوار می زنید؛

از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم، حالا از شما میخواهیم که به ما بگویید کدام برند را بیشتر می‌پسندید و انتخاب بعدی شما در خرید کت‌ شلوار کدام یک از این برند ها خواهد بود. اگر هم تجربه خاصی از برندهای نام‌برده دارید، حتما برای ما کامنت بگذارید.

 

سوالات متداول

بهترین برند کت و شلوار در ایران کدام است؟

از بهترین برندهای کت و شلوار ایرانی میتوان به کت شلوار گراد، زاگرس پوش؛ هاکوپیان، ال سی من و … نام برد

چرا باید از پوشاک گراد کت و شلوار بخریم؟

برند گراد به علت داشتن تنوع بالا و طرح‌های مختلف، فروش به صورت سازمانی، تنوع سایز اختصاصی، سفارشی دوزی جزو بهترین برند های کت و شلوار ایرانی است.

‫۹ نظرها

  1. یادش بخیر یه زمانی تبلیغ کت شلوار گراد نشون میداد تو تلویزیون که آب میریخت روی پارچه کت ، بعد سر میخورد و جذب پارچه نمیشد :)

    1. درود ، در این مطلب بهترین برند ها خدمت شما معرفی شدند ، میتوانید از این برندهای کت و شلوار ایرانی خرید کنید

  2. بنظر من استفاده تشریفاتی از برخی نمونه گراد واقعا زیباست ور زمینه کت وشلوار مشکی بالخصوص یقه ساتن….خرید پارچه ودوخت آن یا آماده را درصورت امکان از شما همدلان باسلیقه و اندیشه خواستارم.

  3. با سلام. کت های فعلی که در بازار ایران هستند مبتنی بر طراحی و الگوهای ایتالیایی و بخصوص ترکیه ای برش و دوخته می شوند و لذا خیلی با قد و قامت و فرهنگ ایرانی سازگار نیست قبلا در زمان قبل از انغلاب مدل کت ها بر اساس طراحی آمریکایی بود مشخصه آن قد کت تا اندازه ای که فاق و باسن دیده نمیشد و ضمنا اندازه قد آستین از بازو تا مچ و عرض آن نزدیک به دو برابر قطر آرنج دیده می شد که نچسبد. شما به بیشتر کت هایی که سران آمریکا و انگلیس می پوشند توجه کنید مثلا ترامپ ، کت ها فاق را نشان نمی دهد و کمی آزاد هستند حتی کت و شلوارهایی که جیمز باند ما قبل یعنی پیرس بارازنان می پوشد عمدتاً از این نوع بوده است . لیکن مدل های ترکیه که عمدتاً اسپورت و فیت هستند با کفش کتانی پوشیده می شوند و یا تناسب نداشته و ایرادات اسکلت بدن را انعکاس می دهد. برای خیاطان هم مدل ترکیه که پارچه کمتری می برد بصرفه هست نه صلابت و کلاس رسمی و آمریکایی. البته با احترام به نظرات دیگران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا