استایلشیک پوشی

رنگ های ترند پاییز و زمستان ۲۰۲۳_۱۴۰۲

وقتی رنگ‌ های پاییز و زمستان سال 2023/1402 در کمد لباس شما جا می‌گیرند، این نشانگر شروع فصل جدید مد است که به زندگی شما نشاط و جلوه‌ی تازه ای می‌آورد

رنگ های ترند پاییز و زمستان ۱۴۰۲-۲۰۲۳وقتی رنگ‌های پاییز و زمستان سال ۲۰۲۳/۱۴۰۲ در کمد لباس شما جا می‌گیرند، این نشانگر شروع فصل جدید مد است که به زندگی شما نشاط و جلوه‌ی تازه ای می‌آورد. از رنگ‌های درخشان و جذاب مانند قرمز و آبی در کمد لباسهایتان، می‌توان حدس زد که پاییز و زمستان محدود به رنگ‌های خنثی و مشکی نیست. رنگ‌های ترند پاییز و زمستان ۲۰۲۳/۱۴۰۲ ظاهر جدیدی به لباس‌ها و استایل شما می‌دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این رنگ‌ها و چگونگی افزودن آن‌ها به لباس‌های خود، می‌توانید این مقاله را به دقت مطالعه کنید. در این مقاله علاوه بر بحث در مورد رنگ‌ها، به تحلیل روند مد فصل پاییز و زمستان سال ۲۰۲۳/۱۴۰۲ و نکاتی در مورد نحوه پوشیدن این رنگ‌های ترند می‌پردازیم.
رنگهای ترندی پاییز و زمستان امسال
· رنگ زرد
رنگ زرد یکی از رنگ‌های پرشور و پرانرژی است که در این فصل به وضوح به ترند تبدیل شده است. رنگ زرد امسال در سایه‌های روشن‌تری نظیر زرد کم رنگ یا کرم به مد روز پیوسته و از آن جا که این پالت ها بسیار زیبا هستند، به تمامی تنوع‌ها و شکل‌های آن رنگ جذابیت می‌بخشند. رنگ زرد در پاییز و زمستان سال ۱۴۰۲ نقش مهمی در کمد لباس‌های شما ایفا خواهد کرد!
چگونه رنگ زرد را در استایل خود به کار ببرید؟
۱. ترکیب با رنگ‌های دیگر:
رنگ زرد با بسیاری از رنگ‌های دیگر ست شده و جذابیت زیادی دارد. به عنوان مثال، زرد با رنگ‌های نقره‌ای، سبز، قهوه‌ای و حتی آبی بسیار خوب ترکیب می‌شود. انتخاب ترکیبات رنگی با ذوق و سلیقه شماست.
۲. لباس‌های گشاد:
شلوارهای گشاد و بلند نه تنها شیک و جذاب هستند بلکه راحتی زیادی هم دارند. شما می‌توانید شلوارهای گشاد به رنگ زرد با کتانی‌ها و سوئیشرت های مناسب ترکیب کنید تا یک استایل مرتب و جذاب بسازید.
۳. لباس‌های میدی:
می‌توانید به لباس میدی زرد خود جزئیات زمستانی مثل چکمه‌های چرمی، ژاکت یا کت پشمی اضافه کنید تا جلوه‌ی شیک و جذابی ایجاد کنید.
۴. شال گردن:
یک شال گردن با رنگ زرد یا ترکیبی از رنگ‌ها می‌تواند جزو ترندهای برای پاییز و زمستان ۲۰۲۳/۱۴۰۲ باشد. این شال گردن همچنین به شما گرما می‌بخشد و استایل شما را نیز همزمان بهبود می‌بخشد.
با استفاده از این نکات و ترفندها، شما می‌توانید رنگ زرد را به استایل خود اضافه کنید و از رنگ زرد برای ایجاد حالتی شاد و پویا در لباس‌های خود بهره بگیرید.

رنگ های ترند پاییز و زمستان

· آبی یخی، خنک‌ترین رنگ‌فصل پاییز و زمستان ۲۰۲۳
رنگ آبی به عنوان یکی از پراستفاده‌ترین رنگ‌های بهار و تابستان بوده است، اما در این فصل، توجه زیادی به خود جلب کرده و جذابیتی خاص به رنگ‌های پاییزی و زمستانی اضافه کرده است. در حالی که در فصل تابستان، ما آبی را در انواع روشن و پررنگ می‌بینیم، این فصل تمرکز بر آبی‌های کم‌رنگ و سرد دارد.
چگونه آبی یخی را در استایل خود به کار ببرید؟
۱. لباس‌های ابریشمی:
با استفاده از لباس‌های ابریشمی یا پیراهن‌های ژولیده به جذابیت خود افزوده و شکوه به استایل خود بدهید. آبی یخی به ویژه در لباس‌های ابریشمی زیبا به نظر می‌رسد.
۲. جین:
آبی یخی به عنوان یک رنگ ملایم و خنثی معمولاً محسوب می‌شود و می‌توانید از آن در لباس‌های جین استفاده کنید. شلوارهای جین راسته، دامن‌، لباس‌های جین یا کت‌های جین با ترکیب با آبی یخی بسیار شیک به نظر می‌آیند.
۳. کت بلیزر:
ترکیب آبی با سفید بسیار زیباست. یک کت بلیزر آبی را با یک پیراهن سفید ساده ترکیب کنید تا یک کت پاییزی با ترکیب رنگی جذاب داشته باشید.
با استفاده از آبی یخی، می‌توانید در فصل پاییز و زمستان ۲۰۲۳ به یک استایل خوشایند و جذاب دست پیدا کنید. این رنگ یکی از سردترین و جذاب‌ترین رنگ‌های این فصل است و می‌تواند به استایل شما جلوه و شکوه زیادی بیفزاید.

آقایان در قرار کاری چه بپوشند؟
ادامه مطلب

رنگ های ترند

· رنگ قرمز آتشین
رنگ قرمز آتشین از جذاب‌ترین و پرانرژی‌ترین رنگ‌های پاییز و زمستان ۲۰۲۳/۱۴۰۲ است. این رنگ روشن و شفاف قرمزی است که به طور قابل توجهی از رنگ‌های صورتی و پرتکرار فصل‌های گذشته متمایز است.
چگونه رنگ قرمز آتشین را در استایل خود به کار ببرید؟
۱. لباس بافت:
لباس‌های بافت به طور خاص برای روزهای سرد پاییز و زمستان مناسب هستند. از لباس بافت قرمز آتشین برای افزایش جذابیت استایل تان استفاده کنید.
۲. اکسسوری:
اگر قرمز آتشین را برای لباس اصلی خود خیلی تند می‌دانید، می‌توانید از اکسسوری این رنگ مثل کیف چرمی یا کمربند استفاده کنید. این اکسسوری به استایل شما جلوه و جذابیت می‌بخشند.
۳. کت بلیزر:
ترکیب قرمز آتشین با رنگ سفید و یا رنگ‌های خنثی مانند مشکی یکی از ترکیبات جذاب برای کت بلیزر به شمار می‌رود.
⦁ رنگ ملایم یاسی
رنگ یاسی یکی از رنگ‌های ملایم بنفش است که توسط WGSN به عنوان رنگ سال ۲۰۲۴ انتخاب شده است. این رنگ در مجموعه‌های مد نظیر Max Mara، Missoni و Loewe دیده شده و از رنگ‌های گرم مانند قهوه‌ای شکلاتی، بژ، خاکستری و آبی میانه تا تیره و سرمه‌ای بسیار خوب هماهنگ می‌شود. رنگ یاسی به خصوص با لباس‌های بلند بسیار شیک به نظر می‌آید.
چگونه رنگ یاسی را در استایل خود به کار ببرید؟
۱. لباس‌های بلند:
رنگ یاسی در لباس‌های بلند به خصوص در فصل پاییز و زمستان با رنگ‌های روشن مانند قهوه‌ای و بژ بسیار خوب هماهنگ می‌شود و ظاهر آرامش‌بخشی دارد.
۲. کت بلیزر:
یک کت بلیزر یاسی با یک لباس سفید یا کت و شلوار مشکی ترکیب جذابی ایجاد می‌کند و استایل حرفه‌ایی به شما می‌دهد.
۳. لباس‌های طرح‌دار:
اگر لباس‌های طرح‌دار را ترجیح می‌دهید، طرح و رنگ یاسی می‌تواند تطابق فوق‌العاده‌ای داشته باشد.
⦁ رنگ قهوه‌ای شکلاتی
رنگ‌های مختلف قهوه‌ای همواره محبوبیت داشته‌اند و در پاییز و زمستان نیز از جمله رنگ‌های برجسته مد هستند. اما قهوه‌ای شکلاتی، با طیف رنگی مشکی جدید در پاییز امسال به عنوان یک رنگ خنثی و شیک ترند شده است. این رنگ می‌تواند به راحتی با کت و شلوارهای زمستانی یا حتی لباس‌های کژوال ترکیب شود.
چگونه رنگ قهوه ای را در استایل خود به کار ببرید؟
۱. کت:
رنگ قهوه‌ای به طور کلی با هر تناژ پوستی جذاب هستند و به عنوان رنگ اصلی برای یک کت زمستانی بسیار مناسب هستند.
۲. اکسسوری:
یک کیف چرمی یا یک کمربند قهوه‌ای می‌تواند جزو اکسسوری باشد که همیشه خوشایند است.
۳. چکمه:
چکمه‌های قهوه‌ای براق انتخابی محبوب در این فصل می‌باشند.

راهنمای کامل لباس پوشیدن افراد چاق
ادامه مطلب

رنگ نارنجی مدرن

⦁ رنگ مدرن نارنجی
رنگ‌های نارنجی از جمله رنگ نارنجی ملایم که توسط WGSN به عنوان رنگ سال ۲۰۲۴ انتخاب شده است، به عنوان یک رنگ تازه و مدرن در مد و لوازم خانگی جلب توجه می‌کند. این رنگ به طور خاص با لباس‌های معمولی تر کاربرد دارد. نارنجی به عنوان یکی از رنگ‌های محبوب پاییزی به شمار می‌آید و با رنگ‌های گرم مانند قهوه‌ای شکلاتی، بژ، خاکستری و آبی متوسط تا تیره به خوبی هماهنگ می‌شود. این رنگ مکمل رنگ‌پوست گرم و با رنگ‌های خنثی مانند کرم و سفید به خوبی ترکیب می‌کند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد: ۵ ترند اصلی رنگ برای پاییز ۲۰۲۳

https://www.thepatternedit.com/post/5-key-color-trends-for-fall-2023-according-to-wgsn

 

ترکیب‌های رنگی خلاقانه برای استایل‌های پاییزی و زمستانه
رنگ‌های ترند پاییز و زمستان ۲۰۲۳/۱۴۰۲، از جمله زرد روشن، آبی یخی، قرمز آتشین، یاسی و قهوه‌ای شکلاتی و نارنجی به لباس‌ها و استایل‌های شما انرژی و کاراکتر ویژه ای اضافه می‌کنند. انتخاب رنگ مناسب بر اساس سلیقه شخصی و نوع رویداد یا موقعیت می‌تواند استایل شما را تغییر دهد. با توجه به این تنوع در رنگ‌ها و ترکیب‌های متنوع شما می‌توانید استایل منحصر به فردی برای پاییز و زمستان ایجاد کنید که باعث افزایش اعتماد به نفس و حس خوب در زندگی روزمره شما خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا