آقایان چاقاستایلاندام مختلف برای لباسخانم های چاق

راهنمای کامل لباس پوشیدن افراد چاق

وقتی که به یک مهمانی رسمی یا دورهمی دوستانه دعوت می‌شوید، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها برای یک مهمانی رسمی یا دورهمی دوستانه این است که چه لباسی بپوشید! وضعیت ظاهری و میزان آراستگی ظاهر شما رابطه مستقیمی با لباسی که انتخاب می‌کنید دارد. سبک پوشش می‌تواند بر تصور دیگران از شما تأثیرات مثبتی داشته باشد یا برعکس سبب شود شما در انظار، شلخته به نظر برسید. شاید گاهی افراد چاق در مقایسه با دیگر افراد دغدغه بیشتری برای انتخاب لباس داشته باشند تا اندام آن‌ها را زیباتر و متناسب‌تر نشان دهد. اگر شما هم دغدغه لباس پوشیدن دارید با ما همراه باشید تا با نکات لباس برای افراد چاق مردانه بیشتر آشنا شوید.

سبک لباس پوشیدن آقایان چاق

قبل از توضیح بیشتر در مورد اینکه مرد‌های چاق چگونه باید لباس بپوشند؟ بهتر است به مهم‌ترین نکته اشاره کنیم که لباس افراد چاق باید با توجه به سایز آن‌ها انتخاب شود. برخی از افراد چاق تصور می‌کنند که انتخاب لباس گشاد و بزرگتر از سایز، آن‌ها را لاغرتر نشان می‌دهد، اما این یک باور غلط است. افراد چاق هم باید لباسی را انتخاب کنند که برای سایز ان‌ها متناسب باشد. لباس خیلی تنگ یا خیلی گشاد هر کدام نقص‌های خود را دارند. در هنگام انتخاب لباس برای افراد چاق مردانه و همچنین زنانه بهتر است لباسی را انتخاب و خریداری کنیم که طراحی و دوخت آن متناسب با سایزفرد باشد.

مثلاً هنگام انتخاب تیشرت مناسب افراد چاق بهتر است ساده‌ترین گزینه را انتخاب کنید. در این خصوص لازم به توضیح است که پوشیدن تیشرت‌های طرحدار و شلوغ سبب می‌شود تا دیگران به تیشرت شما توجه بیشتری داشته باشند واین جلب توجه در نهایت سبب می‌شود تا هیکل شما از نظر دیگران پهن‌تر دیده شود. نکته دیگر در خصوص اینکه مرد‌های چاق چگونه باید لباس بپوشند؟ توجه به جنس و متریال پارچه‌ای است که برای دوخت لباس مورد استفاده قرار گرفته. انتخاب لباس‌هایی که از پارچه‌های ضخیم و به اصطلاح پارچه‌های سنگین دوخته شده‌اند سبب می‌شود تا اندام شما برجسته و حجیم‌تر به نظر برسد لباس‌های ضخیم گرمای بیشتری را به خود جذب می‌کنند که این موضوع خود سبب تعریق بیشتر و در برخی موارد لکه شدن لباس می‌شود.

رنگ لباس مناسب افراد چاق

رعایت اصول ست کردن باعث می‌شود تا ظاهر شما زیبا و شیک به نظر برسد. برای توضیح در مورد رنگ لباس مناسب افراد چاق باید بدانید که افراد چاق هم از نظر اندام با یکدیگر یکسان نیستند. به این معنا که برخی از افراد بالا تنه چاق‌تری دارند و در برخی دیگر از افراد هم پایین تنه آن‌ها چاق‌تر است. در هر دو گروه رنگ‌های خاصی به عنوان رنگ مناسب معرفی می‌شوند. اگر تنها قسمت بالا تنه شخص چاق باشد و در مقایسه با بالا تنه، پایین تنه لاغری داشته باشد بهتر است برای پیراهن و تیشرت رنگ‌های تیره را انتخاب کند و استایل خود را با پوشیدن شلوار لی آبی تکمیل نمایید. اگر هم سایر قسمت‌های بدن شما با یکدیگر تناسب داشته وفقط کمر پهنی دارید بهتر است لباس‌هایی را انتخاب کنید که در قسمت کمر جمع می‌شوند. پوشیدن لباس این مدلی با رنگ روشن کمر شخص را لاغرتر نشان می‌دهد.

جذاب‌ترین راه‌های ست کردن تیشرت با کت مردانه 1400
ادامه مطلب

رنگ لباس مناسب افراد چاق

اگر هم از آن جمله افراد چاقی هستید که هم در قسمت بالا تنه و هم در قسمت پایین تنه اضافه وزن دارید، برای اینکه ظاهر شما لاغری‌تر به نظر برسد انتخاب لباس‌های تیره نظیر لباس با رنگ قهوه‌ای، سورمه‌ای و. . انتخاب مناسبی برای شما است. با خواندن این متن ممکن است تصور کنید رنگ لباس مناسب افراد چاق، رنگ تیره است! اما حقیقت این نیست. افراد چاق هم می‌توانند لباس‌های رنگ روشن بپوشند نکته مهم توجه به جنس پارچه انتخابی و مدل لباس است. افراد چاقی که قصد پوشیدن لباس رنگ روشن را دارند، بهتر است لباس‌های یقه گرد را انتخاب نکنند. لباس‌های یقه ۷ برای این افراد مناسب‌تر است، زیرا آن‌ها را لاغر‌تر نشان می‌دهد. پوشیدن لباس‌های روشنی که دارای طرح راه راه عمودی هستند هم گزینه مناسبی برای افراد چاق محسوب می‌شود.

 

زنان چاق چگونه لباس بپوشند؟

زنان چاق چگونه لباس بپوشند؟

برخی از خانم‌ها به دلیل اضافه وزن تمایلی به رفتن به مهمانی و دورهمی ندارند. این مشکل یک راه حل ساده دارد و آن هم دانستن این است که زنان چاق چگونه لباس بپوشند؟ زنان چاق برای مهمانی و دورهمی می‌توانند از لباس‌های مجلسی با رنگ تیره استفاده کنند تا اندام آن‌ها کشیده‌تر به نظر برسد. استفاده از اکسسوری و کیف و کفش مناسب هم می‌تواند استایل این بانوان را تکمیل کند. اگر هم تمایل به پوشیدن لباس یک رنگ ندارید، می‌توانید پیراهن و شلوار با رنگ‌های متفاوت انتخاب کنید اما باز هم توجه به تناسب رنگ آن‌ها بسیار مهم است. استفاده از لباس‌هایی با طیف رنگی نزدیک به زیبایی ظاهری شما می‌افزاید. در ادامه توضیح در خصوص اینکه زنان چاق چگونه لباس بپوشند بهتر است به نکته کاربردی دیگر که لایه لایه پوشیدن لباس است توجه کنید. در فصول سرد سال لایه لایه پوشیدن اندام شما را متناسب‌تر نشان می‌دهد و اگر قصد لایه لایه پوشیدن را دارید لباس‌هایی که رنگ روشن دارند را در زیر پوشیده و لباس‌های تیره را به عنوان لایه رویی انتخاب کنید.

زنان چاق در انتخاب لباس باید طرح‌های ساده را انتخاب کنند. اگر هم تمایل زیادی به انتخاب لباس‌های طرح دار دارید، لباس‌هایی را انتخاب کنید که طرح‌های ریز و ساده دارند. پوشیدن لباس‌هایی با طرح‌های درشت اندام شما را درشت‌تر نشان می‌دهد. یک کیف زیبا و متناسب می‌تواند تکمیل‌کننده استایل زنان چاق باشد. پیشنهاد ما به بانوانی که اضافه وزن دارند این است که از کیف‌های بزرگ استفاده کنند زیرا استفاده از کیف بزرگ تکنیک خوبی برای پوشش دادن اندام آن‌ها است.

شلوار مناسب افراد چاق

یکی از معضلات برای افراد چاق، انتخاب شلوار پیدا کردن شلوار با فاق و کمر متناسب با سایز آن‌ها است. شلوار مناسب افراد چاق و مردان قد کوتاه شلوار‌های راسته است زیرا پوشیدن این شلوار‌ها فرم پای شخص را به صورت یکدست و میزان نشان می‌دهد. مورد توضیح داده شده در خصوص انتخاب شلوار مناسب مردان چاق هم کاربرد دارد. اگر هم به دلیل اضافه وزن قسمت پایین پا شما در مقایسه با ران چاق‌تر است، پوشیدن شلوار‌های دم پا گشاد برای شما مناسب‌تر هست. به این ترتیب بین بالا تنه و پایین تنه پا تناسب برقرار شده و اندام شما زیباتر به نظر می‌رسد.

در خصوص شلوار مناسب افراد چاق و قد کوتاه بهتر است به این نکته هم اشاره کنیم که انتخاب شلوار با رنگ تیره برای افراد چاق مناسب‌تر است. پارچه مناسب برای افراد چاق هم شلوار‌هایی با پارچه‌های ضخیم است. برخی از افراد به اشتباه تصور می‌کنند که افراد چاق نمی‌توانند شلوار جین بپوشند اما واقعیت کمی متفاوت است. شلوار مناسب مردان چاق می‌تواند شلوار جین باشد اما شلوار جینی که نکات مربوطه در انتخاب آن رعایت شده باشد. افراد چاق در بین انواع مدل‌های شلوار جین، شلوار جین راسته را انتخاب کنند. شلوار جین راسته به پای شما نمی‌چسبد و به این ترتیب راحتی بیشتری برای شما فراهم می‌شود.

خرید اینترنتی لباس مردانه
ادامه مطلب

تیپ مجلسی برای مردان چاق

تیپ مجلسی آقایان چاق

تیپ مجلسی برای مردان چاق هم رعایت نکات خاص خود را می‌طلبد و باید بدانید که علت شلخته به نظر رسیدن استایل افراد، چاقی آن‌ها نیست، بلکه بی‌توجهی به نکات مربوطه در انتخاب لباس است، سبب می‌شود تا تیپ‌های مجلسی افراد چاق در برخی موارد زیبا به نظر نرسد. مهم‌ترین نکته در مورد تیپ مجلسی برای مردان چاق اندازه بودن سایز لباس است. در برخی موارد آقایان به دلیل نبودن لباس با سایز مناسب مجبور به خرید لباس تنگ‌تر می‌شوند که یک اشتباه است! اگر برای سایز شما لباس مجلسی مناسب در بازار وجود ندارد بهتر است لباس خود را به یک خیاط سفارش دهید تا متناسب با سایز شما بدوزد. پوشیدن شلوار مجلسی تنگ سبب می‌شود تا شلوار در قسمت کمر و ران به بدن چسبیده و جیب‌ها نمای به هم ریخته پیدا کنند.

برای اینکه پا‌های آقایان چاق بلند‌تر به نظر برسد می‌توانند از شلوار‌های فاق بلند و کمربند استفاده کنند که بهتر است رنگ کمربند متناسب با رنگ شلوار باشد. مردان چاق به هیچ عنوان نبایداز شلوار فاق کوتاه استفاده کنند! رعایت تناسب رنگ شلوار و کفش هم از دیگر نکات ضروری برای داشتن استایل مجلسی است. همچنین آقایان چاق بهتر است از تا زدن لبه شلوار جین هم خودداری کنند.

نکات خرید لباس مردانه برای افراد چاق

نکات خرید لباس مردانه برای افراد چاق

ازدیگر نکات خرید لباس مردانه برای افراد چاق توجه به مدل یقه لباس است. پوشیدن یقه ۷ توسط افراد چاق سبب می‌شود تا گردن آن‌ها لاغرتر به نظر برسد. بنابراین برای انتخاب پیرهن مردانه، پیراهن با یقه ۷ نوک تیز انتخاب کنید تا به این ترتیب توجه دیگران به صورت شما جلب شود. پوشیدن پیراهن‌های یقه اسکی و پیراهن‌هایی با یقه بلند به افراد چاق توصیه نمی‌شود.

افراد چاق بهتر است کت‌هایی را انتخاب کنند که سه دکمه دارند. پوشیدن این مدل کت اندام شخص را لاغرتر و کشیده‌تر نشان می‌دهد. توجه داشته باشید که دکمه بالایی کت بهتر است باز باشد.

همچنین درهنگام خرید لباس مردانه برای افراد چاق هم می‌توان به منع خرید کت‌های حجیم و ضخیم اشاره کرد. افراد چاق در فصول سرد بهتر است از لباس‌های دوخته شده با پارچه کشمیری استفاده کنند، زیرا پوشیدن کت‌های حجیم اندام آن‌ها را چاق‌تر نشان می‌دهد.

انتخاب شلوار مناسب برای افراد چاق هم از اهمیت بالایی برخوردار است. شلوار‌هایی برای افراد چاق مناسب است که فاق مناسب داشته باشد و افراد چاق از پوشیدن شلوار‌های پلیسه خودداری کنند زیرا این مدل لباس ران آن‌ها را بزرگتر نشان می‌دهد.

حرف آخر

به عنوان سخن پایانی باید گفت در این مقاله به توضیح بیشتر در مورد لباس برای افراد چاق مردانه پرداختیم. دانستید که افراد چاق هم می‌توانند با رعایت نکات مربوطه لباس‌های مناسبی را انتخاب کنند که اندام آن‌ها را متناسب نشان دهد.

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا