شلوار مردانهشلوار جین

بهترین مارک شلوار جین: معرفی ۱۱ برند برتر شلوار جین ایرانی و ترک

شلوار جین از پراستفاده ترین پوشاک در بین زنان و مردان است. تنوع بالای طرح، رنگ و دوخت این لباس باعث می‌شود در مناسبت‌های مختلف و محیط‌های گوناگون مورد استفاده قرار بگیرد.خرید شلوار مردانه همواره از موضوعات مهم در ست کردن استایل آقایان است. شلوارهای جین معمولا نسبت به لباس‌های دیگر عمر بیشتری دارند. البته نوع پارچه به کار رفته برای دوخت آن‌ها بسیار مهم است. در ادامه به معرفی بهترین برند شلوار جین مردانه می‌پردازیم.

بهترین مارک شلوار جین ترک

بهترین مارک شلوار جین

برندهای ترک ازجمله برندهای معتبر و باکیفیت در دنیا هستند که شلوارهای جین بسیار زیبا و متنوعی تولید می‌کنند. اگر به فروشگاه‌های ایرانی نیز سر بزنید تعداد زیادی از برندهای ترک را به فروش می‌رسانند زیرا طرفداران زیادی در ایران دارند. بهترین برندهای تولید کننده شلوار جین ترک (بهترین مارک شلوار لی ترکیه) در ادامه معرفی شده‌اند.

۱-شلوار جین برند لافت

برند لافت از برندهای معتبر در دنیا است که اولین بار در کشور فرانسه در سال ۱۹۶۸ راه اندازی شد. این برند در سال ۱۹۹۷ به وسیله خانواده اراوغلو در استانبول راه‌اندازی شد. این برند در بسیاری از کشورهای دنیا ازجمله آلمان، ایتالیا، آمریکا، سوئیس، اسپانیا و … محبوب و پرطرفدار است. شلوارهای جین تولیدی برند لافت بسیار زیبا و باکیفیت هستند.

۲-شلوار جین برند ماوی جینز

در سال ۱۹۹۱ برند ماوی جینز در ترکیه آغاز به کار کرد. مهم‌ترین هدف از ایجاد این برند تولید شلوارهای جینی است که هم بسیار شیک و خاص باشند و هم حس آبی مدیترانه را انتقال دهند. این برند را می‌توان از برندهای شناخته شده در دنیا و اولین برندهای تولید کننده شلوار جین دانست.

شلوار ماوی جینز

ماوی جینز در بیش از ۵۰ کشور دنیا فروشگاه و نمایندگی فروش دارد. کشورهایی مانند هلند، استرالیا، کانادا، آمریکا و … از خریداران این برند هستند. ماوی تنوع بالایی از محصولات باکیفیت را برای زنان و مردان تولید می‌کند.

۳- شلوار جین برند LTB

شلوار جین lbt

در سال ۱۹۹۴ با مالکیت گروه چاک برند LTB در استانبول ترکیه راه‌اندازی شد. این برند در زمینه تولید لباس‌های مختلفی ازجمله پیرهن جین، کت و لوازم جانبی فعالیت می‌کنند. از مهم‌ترین تولیدات آن‌ها می‌توان به شلوارهای جین باکیفیت و زیبا اشاره کرد. همچنین محبوبیت بسیار بالایی در کشورهای مختلف دنیا دارد.

در تابستان پیراهن مردانه را چگونه بپوشیم؟ معرفی 4 ست عالی و جذاب برای فصل گرم
ادامه مطلب

۴-شلوار جین برند کالینز

این برند نیز در سال ۱۹۸۳ در شهر استانبول و به وسلیه اراوغلو تأسیس شده است. محصولات این برند در کشورهای مختلفی ازجمله قزاقستان، اوکراین، عربستان، روسیه و … طرفداران زیادی دارد. این برند نیز با هدف تولید انواع مختلف پوشاک راه‌اندازی شده و در تلاش برای تولید محصولاتی هستند که حس مثبتی به افراد منتقل کنند.

۵-برند کراس جین

کراس جین از برندهای شناخته شده تولید شلوار جین است که در سال ۱۹۹۰ تأسیس شده است. این برند به عنوان یکی از تولید کنندگان بسیار موفق در سطح اروپا نشاخته می‌شود. محصولات آن‌ها کیفیت بالایی داشته و هر روز در حال رشد هستند. کارخانه این برند در ترکیه و مرکز اصلی فروش آن در آلمان است. امروزه بیش از ۳۲۰۰ فروشگاه کراس جین در سراسر دنیا وجود دارد.

بهترین مارک شلوار جین در ایران

بهترین مارک شلوار جین در ایران

تولید کننده‌های ایرانی نیز در زمینه تولید شلوارهای جین فعالیت‌های مثبتی داشته و نمونه‌های باکیفیتی تولید کرده‌اند. برخی از بهترین برندهای تولید کننده شلوار جین در ادامه معرفی شده‌اند.

۱- پاتن جامه

پاتن جامه از برندهای قدیمی و شناخته شده در کشور است که در زمینه تولید انواع مختلف پوشاک فعالیت می‌کند. فروشگاه‌های بسیاری از سطح کشور داشته و محصولاتش در سطح کشور به فروش می‌رسند.

این برند به صورت رسمی در سال ۱۳۷۳ راه‌اندازی شده است و هدف اصلی خود را تولید پوشاک با الیاف طبیعی عنوان کرده است. این برند همچنان بر این اساس محصولات خود را تولید و به دنبال رقابت با برندهای خارجی است.

شلوار پاتن جامه

۲- سارک

سارک از برندهای خوب و باکیفیت ایرانی است که قصد دارد در بازارهای جهانی نیز به رقابت بپردازد. دو اصل بسیار مهم در تولید این شلوارها رعایت می‌شود، سادگی و استفاده از الیاف طبیعی. به همین دلیل کیفیت محصولات آن بالا بوده و طرفداران زیادی در ایران دارند. این مجموعه ۱۵ نمایندگی رسمی در سطح کشور دارد. قیمت بسیار مناسب، تنوع بالا و کیفیت عالی ازجمله ویژگی‌های شلوارهای جین برند سارک است.

۳- ناریان

یکی از برندهای ایرانی تولید کننده شلوار جین که قیمت بسیار مناسب و تنوع بالایی را ارائه می‌دهد، ناریان است. ازجمله برندهای جوان پسند محسوب شده و طرح‌های بسیار متنوعی را ارائه می‌دهد. انواع شلوار ساسبند دار، پیلی دار، مام استایل مردانه، زاپ دار و … توسط ناریان تولید می‌شود.

۴- سله بن

شلوار جین سله بن

یکی دیگر از نمونه برندهایی که در زمینه تولید انواع مختلف پوشاک ازجمله شلوار جین فعالیت می‌کند، سله بن است. سله بن انواع مختلف پوشاک زنانه و مردانه تولید کرده و طرح و رنگ‌های آن‌ها معمولا زیبا و جوان پسند هستند. قیمت محصولات این برند نیز با توجه به کیفیت بسیار مناسب است.

جشنواره رنگ های بهاری در استایل مردانه
ادامه مطلب

۵- بادی اسپینر

بادی اسپینر

بادی اسپینر برندی بسیار شیک است که کیفیت عالی و در حد برندهای بین المللی ارائه می‌دهد. طراحی شلوارهای جین این برند به صورت جذاب و کاملا هوشمندانه انجام شده است. این محصولات در کیفیت‌ها و ضخامت‌های مختلف نیز تولید می‌شوند تا برای فصل‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.

انواع جین مام فیت، راسته، جذب، برش دار، زاپ‌دار و … توسط این برند تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

همچنین این برند جزو یکی از تولید کنندگان خوب تی شرت هم هست که ما در مطلب بهترین مارک تیشرت مردانه آن را معرفی کردیم.

۶- هوگرو

شلوارهایی بسیار با کیفیت و جذابیت خیره کننده توسط برند ایرانی هوگرو تولید می‌شوند. این برند در زمینه تولید انواع پوشاک زنانه و مردانه ازجمله شلورا جین فعالیت می‌کند. نقظه قوت لباس‌های تولیدی این برند طراحی جذاب و خلاقانه آن‌هاست که آن را از دیگر برندها متمایز می‌کند.

شلوار جین هوگرو

با توجه به کیفیت بالا، با قیمت مناسبی نیز عرضه می‌شوند. این برند نیز انواع مختلفی از شلوارهای جین را تولید می‌کند.

۷- گراد

شلوار جین گراد

شاید دیدن نام گراد در این لیست برای برخی عجیب به نظر بیاید، اما باید بدانید گراد نیز یکی از بهترین مارک شلوار جین ایرانی به حساب می آید . برای کسانی که قصد دارید از شلوار جین در یک استایل نبمه رسمی استفاده کنند، شلوار های جین گراد بسیار مناسب است.

گران‌ترین مارک شلوار جین

شلوارهای جین با توجه به کیفیت پارچه و طرح‌های متنوع دارای قیمت‌های متنوعی هستند. برخی از برندهای مشهور در دنیا شلوارهای جین بسیار گران قیمتی را به بازار عرضه می‌کنند. روبرتو کاوالی،  Earnest Sewn Custom fit، دولچه گابانا، گوچی، اسکادا و … ازجمله بهترین و گران‌ترین شلوارهای جین در دنیا را عرضه می‌کنند.

سخن آخر

برندهای بسیار متنوعی در سطح دنیا در زمینه تولید شلوار جین فعالیت می‌کنند. کشور ترکیه یکی از کشورهایی است که شلوارهای جین بسیار باکیفیت و زیبایی را تولید و به بازارهای جهانی عرضه می‌کند. در این مقاله چند نمونه بهترین مارک شلوار جین ترک و ایرانی معرفی شده‌اند. این برندها همگی از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و طرح‌ و رنگ‌های متنوعی دارند. انتخاب شما برای خرید شلوار جین چه برندی است؟

 

سوالات متداول

بهترین مارک شلوار جین ایرانی چیست؟

از بهترین برند شلوار جین ایرانی میتوان به پاتن جامه، سارک، ناریان، سله بن، بادی اسپینر و هوگرو اشاره کرد.

بهترین مارک شلوار لی ترکیه چیست؟

شلوار جین برند لافت ، ماوی جینز، LTB، کالینز و کراس جین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا