کت و شلوار

راهنمای جامع ست کت و شلوار کرم

کرم از رنگ‌های بسیار جذاب است که می‌تواند انتخاب مناسبی برای کت و شلوار زنانه و مردانه باشد. رنگی زیبا که برای فصل بهار و تابستان بسیار مناسب است. کت و شلوار کرم را می‌توانید در هر موقعیت و مناسبتی از قرار‌های کاری و رسمی گرفته تا مهمانی و دورهمی استفاده کنید. اما در این زمینه نکات مهمی وجود دارد که برای زیبا شدن استایل خود باید رعایت کنید.

ست کت و شلوار کرم مردانه

انواع مختلفی از طرح‌ها و رنگ‌های مختلف کت و شلوار کرم مردانه موجود است که می‌توانید با توجه به سلیقه خود از میان آن‌ها انتخاب کنید. طرح‌های مختلفی مانند کت و شلوار‌های اسپرت، رسمی، شش دکمه و … که هر کدام جذابیت خاص خود را دارند. از رنگ‌های روشن با جنس‌های سبک و خنک برای مهمانی‌های دوستانه و دروهمی‌ها استفاده کنید. این جنس و رنگ‌ها بسیار ساده و راحت هستند.

رنگ‌های کرم تیره‌تر معمولاً برای فصل‌های سرد و خشک مناسب هستند. اگر در این فصول علاقه‌ای به استفاده از کت شلوار‌های مشکی، سرمه‌ای و نوک مدادی ندارید، بهترین انتخاب برای شما کت و شلوار کرم تیره است. در انتخاب تناژ رنگ کرم باید حتماً به رنگ پوست خود نیز توجه داشته باشید، تا به زیبایی و جذابیت شما اضافه کند.

ست پیراهن با کت و شلوار کرم

انتخاب پیراهن مهم‌ترین قدم برای تکمیل یک استایل شیک و جذاب با کت و شلوار است. اما به نظر شما جذاب‌ترین رنگ پیراهن برای ست کت و شلوار کرم چه رنگی است. برخی از زیباترین و مناسب‌ترین رنگ‌ها در ادامه معرفی شده‌اند.

چطور پوشت را با کراوات، کت و پیراهن ست کنیم ؟
ادامه مطلب

پیراهن سفید

ست کت و شلوار کرم با پیراهن سفید

سفید ازجمله رنگ‌هایی است که به راحتی با رنگ‌های دیگر ست می‌شود. انتخاب پیراهن سفید در کنار کت و شلوار کرم، یک استایل کلاسیک خاص برای شما ایجاد می‌کند. بهتر است از رنگ‌های تیره مخصوصا مشکی و سرمه‌ای در کنار کرم استفاده نکنید، زیرا تضاد بیش از حد آن‌ها جلوه زیبایی ایجاد نمی‌کند. پیراهن سفید با کت شلوار کرم در کنار کراوات رنگ روشن جذابیت کامل‌تری خواهد داشت. اگر از کت و شلوار کرم خود برای مهمانی‌های غیر رسمی استفاده می‌کنید، می‌توانید از تی شرت سفید یا حتی ژاکت کرم رنگ نیز استفاده کنید. به این صورت جذابیت خاصی در استایل شما ایجاد می‌شود و از حالت رسمی بودن نیز خارج می‌شوید.

پیراهن قهوه‌ای

رنگ قهوه‌ای ترکیب زیبایی در کنار کرم ایجاد می‌کند. اگر از افرادی هستید که همواره به دنبال تیپ و استایل‌های ساده اما شیک و زیبا هستید، می‌توانید از این رنگ پیراهن استفاده کنید. کرم و قهوه‌ای رنگ‌های هم خانواده‌ای هستند که هارمونی زیبایی ایجاد می‌کنند. استفاده از کراوات و دستمال جیب نیز می‌تواند در کنار این ترکیب زیبا و خاص باشد.

پیراهن آبی روشن

کت شلوار کرم با پیراهن آبی

آبی روشن نیز از رنگ‌های مناسب برای ست کردن با کرم است. البته توجه داشته باشید اختلاف رنگ میان این دو تیره و روشن بودن بیش از حد آن‌ها ممکن است جذاب به نظر نرسد. اگر از این رنگ پیراهن استفاده می‌کنید، حتماً کراوات خود را از میان کراوات‌های طرح‌دار یا مدل‌های تیره‌تر انتخاب کنید.

پیراهن طرح‌دار

در کنار این رنگ کت شلوار می‌توانید از پیراهن‌های طرح‌دار نیز استفاده کنید. انواع مختلفی از پیراهن‌های چهارخونه، راه راه، گل دار و …. برای ترکیب این کت و شلوار مناسب هستند. تنها نکته‌ای که در باره انتخاب این پیراهن‌ها باید به آن توجه داشته باشید، این است که رنگ غالب آن‌ها ازجمله رنگ‌هایی باشد که با کت و شلوار کرم تناسب دارند. به این صورت استایل زیبا و جذاب‌تری خواهید داشت.

ست کت شلوار مشکی : بهترین پیراهن برای کت و شلوار مشکی چیست؟
ادامه مطلب

با کت و شلوار کرم چه کفشی بپوشیم؟

تکمیل‌کننده یک ست کت و شلوار کامل، انتخاب کفش مناسب است. انتخاب نوع کفش باید متناسب با نوع کت و شلوار صورت گیرد. اما علاوه بر آن رنگ کفش نیز در استایل نهایی تأثیر داشته و باشد کاملاً درست و اصولی انجام شود. برخی از بهترین و مناسب‌ترین رنگ‌ها برای انتخاب کفش مناسب کت و شلوار ،کرم در ادامه معرفی شده‌اند.

قهوه‌ای

کت و شلوار کرم با کفش قهوه ای

بهترین و مناسب‌ترین رنگ کفش برای ست کت و شلوار کرم، قهوه‌ای است. کفش قهوه‌ای برای تمام فصل‌های سال و مناسبت‌ها و موقعیت‌های مختلف قابل استفاده است.

کفش سفید

اگر از این نوع کت و شلوار برای موقعیت‌ها و مناسبت‌های غیر رسمی و دوستانه‌تر استفاده می‌کنید، می‌توانید از کفش سفید نیز استفاده کنید. استفاده از کفش سفید با کت شلوار‌های کرم با رنگ‌های روشن‌تر بسیار زیبا و جذاب است و برای فصل‌های بهار و تابستان می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

سخن آخر

کت و شلوار را می‌توان به عنوان استایل کلاسیک مردانه در نظر گرفت. انی ترکیب بسیار زیبا و جذاب برای انواع موقعیت‌ها و منساب‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. در کمد تمام آقایان حداقل یک دست کت و شلوار وجود دارد. تنوع بالای رنگ و طرح کت و شلوار‌ها باعث شده تا تمام افراد بتوانند مطابق با نیاز و سلیقه خود گزینه مناسبی را پیدا کنند. در این میان ست کت و شلوار کرم از جذاب‌ترین کت و شلوار‌های مردانه است که در صورت رعایت اصول ست کردن با پیراهن، کفش و سایر اکسسوری‌ها می‌تواند بسیار خاص و جذاب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا