استایلراهنمای انتخاب

۵ اشتباه غیرقابل بخشش در پوشیدن پیراهن مردانه

گاهی اوقات بعضی از آقایان در ست کردن و پوشیدن پیراهن مردانه، مرتکب اشتباهاتی می شوند که گاهی جبران ناپذیر است  که تمامی استایل شما را تحت تاثیر خود قرار میدهند. در صورتی که در اصول مد پیراهن بیس و پایه استایل است و این پیراهن است که سایر آیتم ها را باید با آن ست کنید؛ آنگاه میتوانید ظاهری بسیار جذاب و شیک داشته باشید.انواع پیراهن مردانه را میتوان از لحاظ دوخت و ظاهر دسته بندی و بررسی کرد با گراد همراه باشید تا بیشتر بررسی کنیم.

پیراهن مردانه را می توانید در انواع مدل های مختلف ببینید.تنوع مدل های مختلف پیراهن مردانه به اندازه ای است که پاسخگوی تمام سلیقه جامعه باشد؛  صنعت مد و فشن همواره در حال  تغییر و به روز ششدن است؛ همین موضوع  ممکن است باعث سردرگمی در انتخاب پیراهن مردانه شود در نهایت این ترکیب استایل است که تحت تاثیر قرار میگیرد ما قصد داریم ۵ مورد از خطاهای رایج  که آقایان هنگام خرید پیراهن مردانه مرتکب می شوند را بررسی کنیم

 دور کمر بزرگ پیراهن مردانه

یکی از رایج ترین خطاهای آقایان درانتخاب و پوشیدن پیراهن؛ برگزیدن و بر تن کردن  پیراهنی است که اندازه آن ها مناسب نیست و بزرگ است و حالا برای تنظیم  و فیکس کردن آن مجبور به قرار دادن آن  درون شلوار هستند. پیراهن هایی که دوخت  فیت ندارند؛ با قرار گرفتن درون شلوار پشت کمر آنها چین دار و شلخته خواهد شد اگر دوست ندارید با این مشکل مواجه شوید و ان را حل کنید و همچنین پیشنهاد میکنیم که به پیراهن های اسلیم فیت بیشتر فکر کنید. چرا که پیراهن مردانه اسلیم فیت درون شلوار نیز، ظاهری مرتب تر خواهند داشت.

پیراهن کوتاه درون شلوار 

دلیل اینکه پیراهن از شلوار خارج میشود این است که پیراهن کوتاه است. پیراهن های کوتاه را هیچگاه درون شلوار قرار ندهید ؛ تا با این مشکل برخورد نداشته باشید.

بلندی یا کوتاهی بیش از اندازه آستین پیراهن

اندازه آستین پیراهن یک عدد استاندارد است به بیان دیگر در پیراهن آستین بلند نباید قد آستین به اندازه ای کوتاه باشد؛ که از مچ دست شما بالا تر باشد و هم چنین نباید بلندی آستین پیراهن به اندازه ای بلند باشد که تا کف دست را بپوشاند. بلندی آستین پیراهن باید متناسب با استانداردهای دوخت پیراهن باشد. اما در حالت کلی بلندی قد آستین باید به اندازه نیم اینچ از قد آستین کت یا بلوز بافت بلند تر باشد.

یقه تنگ 

یکی از مسائلی که هنگام خرید پیراهن مردانه باید آن دقت کنید یقه  پیراهن است.  اگر دور یقه ی پیراهن تنگ باشد؛ به سختی دکمه بالای آن بسته می شود یا  بسته نمی شود. آن گاه برای بستن کراوات و پاپیون به مشکل خواهید خورد. هم چنین اگر یقه پیراهن برای گردن شما گشاد باشد بدیهی است که باعث تخریب استایل شما می شود. معیار اندازه گیری یقه پیراهن اینگونه است که هنگام بستن دکمه بالای پیراهن در بین یقه و گردن شما نیم اینچ باشد.

پیراهن  بلند روی شلوار

برخی از پیراهن هایی که پایین آن ها  گرد است، میتوان روی شلوار انداخت. اما خوب است بدانید که این دسته از پیراهن ها درون دسته پیراهن های اسپرت و کژوال جای میگیرند. اما پیراهن های رسمی و فرمال برای حالتی طراحی شده اند که درون شلوار قرار بگیرند.اگر قد پیراهن شما از وسط جیب پشت شلوار شما بلند تر است؛یعنی مناسب روی شلوار انداختن نیست و باید درون شلوار قرار داده شود.

انواع پوشت ونحوه ست کردن آن
ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا