استایلکت و شلوار

خرید اینترنتی لباس مردانه

در دهه های گذشته اگر قصد داشتید، کت و شلوار، پیراهن مردانه یا کت های تک را خریداری کنید باید به سراغ فروشگاه های محلی، مغازه های کوچک، خیاطی ها یا فروشگاه های بزرگ می رفتید

این روز ها اینترنت بسیاری از مشکلات را حل کرده است و راهی تازه برای خرید اقلام مورد نیاز را فراهم می کند. خرید اینترنتی لباس نکاتی دارد که با رعایت کردن آن ها می توانید، تجربه ای خوشایندی از خرید اینترنتی کسب کنید.

نکات مهم برای خرید اینترنتی کت و شلوار مردانه

در هنگام خرید اینترنتی لباس مردانه باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

شما برای خرید اینترنتی لباس های مردانه مانند کت و شلوار، پیراهن یا کت های تک می توانید از نکات طلایی خرید آنلاین لباس استفاده کنید. این نکات به شما کمک می کنند، درباره روش های غیر حضوری خرید پوشاک اطلاعات کسب کنید و با آگاهی کامل به سراغ خرید از سایت های فروش لباس بروید. علاوه بر نکات کلی و طلایی برای خرید لباس به صورت آنلاین، انتخاب یک لباس مردانه نیاز به جزئی نگری بیشتری دارد. شما با در نظر گرفتن ۵ قدم می توانید، برای خرید آنلاین لباس مردانه اقدام کنید.

قدم اول؛ اندازه گیری دقیق را یاد بگیرید

کت و شلوار ها باید کاملاً اندازه شما باشند تا جلوه منحصر به فردی را نشان دهند. برای اندازه گیری دقیق می توانید، از اطرافیانتان کمک بگیرید یا به سراغ لباس های آماده تان بروید. اگر می خواهید با استفاده از لباسی که قالب تن شما است، اندازه های دقیقتان را به دست بیاورید، لباس را روی زمین قرار دهید و آن را کامل باز کنید. با کمک یک متر با اندازه های استاندارد، بخش های مختلف لباس را اندازه گیری کنید.

الزام اندازه گیری دقیق و مشخص شدن سایز حقیقی

 

قدم دوم؛ رنگ پوست خود را بشناسید و در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید

اندازه های مناسب تنها عاملی نیستند که باعث می شوند، کت و شلوار برازنده شما باشد. رنگ پارچه ای که برای دوخت لباس از آن استفاده شده است، تأثیر زیادی روی جلوه نهایی محصول خواهند داشت. اگر می خواهید، خوش پوش دیده شوید، رنگ هایی را که با رنگ پوستتان هارمونی دارند، شناسایی کنید و بر اساس این رنگ ها کت و شلوار یا پیراهن مردانه را انتخاب کنید.

ست کت و شلوار طوسی: کت و شلوار طوسی با چه پیراهنی ست میشود؟
ادامه مطلب

قدم سوم؛ پارچه مناسب فصل یا مراسم را انتخاب کنید

یکی از مهم ترین نکاتی که برای خرید کت و شلوار باید در نظر داشته باشید، جنس پارچه است. هر پارچه برای فصل خاصی مناسب است و در هر آب و هوایی امکان استفاده از آن وجود ندارد. شما برای زمستان می توانید، کت هایی با پارچه فلانل یا پشم را انتخاب کنید؛ در حالی که پارچه مناسب برای فصل تابستان کتان یا پنبه است. انتخاب پارچه مناسب فصل به شما کمک می کند تا شیک پوش به نظر برسید.

پارچه مناسب برای کت شلوار

شناسایی پارچه مناسب فصل و مناسبت برای خرید کت های تک

 

قدم چهارم؛ تصویر واضحی از محصول مورد نظرتان را در ذهن مجسم کنید

پیش از اینکه در میان محصولات یک فروشگاه آنلاین جستجو کنید، باید نمایی از محصول مد نظرتان را در ذهن داشته باشید. داشتن یک تصویر ذهنی به شما کمک می کند، راحت تر محصول مورد نیازتان را شناسایی کنید. برای داشتن تصویر بهتر، تمام جوانب استایل تان را در نظر بگیرید. برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب می توانید، سؤالات زیر را از خودتان بپرسید:

  • کدام مدل یقه را بیشتر می پسندید؟
  • چه مدل پیراهنی مناسب کت شما خواهد بود؟
  • آیا کت نیاز به اکسسوری جانبی دارد؟
  • برای شلوارتان چه مدل کمربندی مناسب تر است؟

قدم پنجم؛ بودجه مورد نظرتان را مشخص کنید

خرید از فروشگاه های اینترنتی وسوسه کننده است. شما هزینه ای برای رفت و آمد، صرف نمی کنید. وقت زیادی از شما گرفته نمی شود، همه محصولات جلوی چشم شما هستند و با چند کلیک ساده خریداری می شوند. به همین دلیل اگر نمی خواهید، تمام پس اندازتان را برای خرید لباس خرج کنید، پیش از ورود به سایت اقلام مورد نیازتان را یادداشت کنید و با یک جستجوی کوچک، هزینه های تقریبی را تخمین بزنید. وقتی روی سایت در حال انتخاب کت و شلوار هستید، بودجه مد نظرتان را در ذهن داشته باشید.

پارچه کت شلوار( از ۰ تا ۱۰۰): بهترین پارچه کت و شلوار کدام است؟
ادامه مطلب

بودجه خرید کت شلوار

انتخاب کت با توجه به بودجه مورد نظر

 

بهترین لباس های مردانه، زنانه و بچه گانه در سایت تیپ ست

شما باید با نکات طلایی خرید اینترنتی لباس آشنایی داشته باشید و بعد برای تهیه پوشاک از سایت های فروش لباس استفاده کنید. برای خرید کت و شلوار مردانه باید علاوه بر دانستن این نکات، با اصول خرید کت و شلوار مردانه آشنا باشید و از آن ها برای خرید اینترنتی نیز استفاده کنید. بعد از کسب اطلاعات درباره این اصول و نکات، باید فروشگاه اینترنتی معتبری را شناسایی کنید که انواع پوشاک مردانه مانند پیراهن، کت های تک یا کت و شلوار را ارائه می کند.

در تیپ ست می توانید، محصولات برند های مطرح ایرانی را مشاهده کنید. کنار یکدیگر قرار گرفتن پوشاک تولید شده توسط برند های شناخته شده ایرانی در کنار قیمت هر لباس، به شما دید وسیعی برای انتخاب محصول مورد نظرتان می دهد.

شما می توانید، لباس ها را با یکدیگر مقایسه کنید، نظرات مربوط به هر محصول را بخوانید و با در نظر گرفتن ویژگی های هر لباس و قیمت آن، بهترین مدل را انتخاب کنید. در تیپ ست هر نوع لباس مردانه ای که مد نظر داشته باشید، آماده فروش است و با تنها چند کلیک ساده می توانید، پوشاک دلخواهتان را خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

در تیپ ست علاوه بر انواع پوشاک مردانه، محصولاتی مانند کیف، کفش و اکسسوری های شیک و مد روز آماده فروش هستند. اگر می خواهید استایل خاص خودتان را بسازید، تمامی اقلامی که به آن ها نیاز دارید، روی سایت تیپ ست موجود هستند. کارشناسان تیپ ست مقالاتی ارزشمند در زمینه مد و پوشاک تألیف می کنند و در بخش مقالات سایت قرار می دهند. شما با مطالعه این مقالات با دنیای مد آشنا می شوید و استایل هایی خلاقانه و شیک خلق می کنید.
منبع: teepset.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا