استایلرسمیکت تک

بهترین استایل رسمی که در فصل تابستان می‌توانید با کت تک داشته باشید!

اگر از آن دسته از آقایان خوش‌پوشی هستید که برای ساخت یک استایل رسمی، علاقه‌ای به پوشیدن کت و شلوار ندارید یا به هر دلیلی می‌خواهید یک استایل دیگر را امتحان کنید، پوشیدن کت تک را به شما پیشنهاد می‌کنیم. بر خلاف آنچه برخی تصور می‌کنند، کت تک فقط مخصوص فصل‌های سرد نیست، بلکه در فصل بهار و تابستان هم کاملا عادی است. فقط باید جنسی از کت را بپوشید که خنک‌تر باشد. در ادامه با گراد نحوه داشتن یک استایل رسمی با کت تک در تابستان را با هم بررسی خواهیم کرد.

کت تک مردانه

برای داشتن تیپ رسمی با کت در تابستان، بهتر است چه رنگ کتی بپوشیم؟

در تابستان به دلیل گرم بودن هوا، افراد علاقه به پوشیدن رنگ روشن دارند، اما برای داشتن یک تیپ رسمی و شرکتی، بهتر است از رنگ‌های شادی مثل زرد و نارنجی و صورتی برای کت تک مردانه دوری کنید. بیشتر سعی کنید کت‌هایی با رنگ خنثی یعنی مشکی، خاکستری، قهوه‌ای و سورمه‌ای را انتخاب کنید. اما اگر علاقه به پوشیدن کت رنگ روشن دارید، رنگ آبی روشن یا سفید را انتخاب کنید.

کت تک مردانه

زیر کت تک چی بپوشیم تا استایلمان رسمی به نظر برسد؟

پوشیدن تی شرت در زیر کت در حالت معمولی علی‌الخصوص در فصل گرم سال، کاملاً عادی است. اما برای داشتن یک استایل رسمی، تیشرت زیر کت نپوشید. زیر کت باید یک پیراهن مناسب بپوشید. ما در مطلب چه کتی را با چه پیراهنی ست کنیم؟ بصورت کامل نحوه انتخاب یک پیراهن خوب برای زیر کت تک را آموزش داده‌ایم.

استایل ماکسیمال چیست؟ همه چیز درباره استایل ماکسیمال
ادامه مطلب

کت تک مردانه

دو رنگ پیراهن آبی کمرنگ و سفید، بیشترین درجه از یک استایل رسمی را به شما می‌دهند. این دو رنگ با کت‌هایی با رنگ خنثی، در حد زیادی ست می‌شوند. اما اگر انتخاب شما کت رنگ روشن است، پیراهن رنگ تیره همچون سورمه‌ای و مشکلی را برای زیر آن انتخاب کنید.

کت تک مردانه کرمی

استفاده از پوشت را فراموش نکنید!

از آنجایی که یک استایل رسمی، باید ساده باشد و پوشیدن پیراهن یا کت طرح‌دار را بهتر است برای یک زمان دیگر بگذارید، با قرار دادن یک پوشت (دستمال جیبی) در جیب کت، خنثی بودن استایلتان را جبران کنید. رنگ پوشت را خیلی رنگ متفاوت با رنگ کت و پیراهنتان انتخاب نکنید. برای مثال اگر کت سورمه‌ای با پیراهن سفید پوشیده‌اید، یک پوشت سفید با طرح سورمه‌ای بسیار جذاب به نظر می‌رسد. در حالت کلی نیز استفاده از یک پوشت ساده مربعی با یک تا، برای استایل رسمی مناسب است.

کت تک مردانه

در تابستان چه شلواری با کت تک بپوشیم؟

پیش از این در رابطه با شلوارهای مناسب فصل تابستان صحبت کرده‌ایم. بین شلوارهایی که نام بردیم یعنی شلوار مسافرتی، گرمکن، جاگر، جین، چینو و پارچه‌ای رسمی، فقط شلوار جین و پارچه‌ای رسمی را می‌توان برای یک استایل رسمی انتخاب کرد. برای ست کردن با کت مردانه، بهترین انتخاب شما، یک شلوار پارچه‌ای خوش‌دوخت و فیت تن می‌تواند باشد. بهتر است اگر رنگ کتتان روشن است، از شلوار رنگ تیره و اگر کت، تیره است از شلوار روشن استفاده کنیم. البته اگر رنگ کت تک و شلوار، هر دو تیره باشند، مشکلی ندارد اما از استفاده از کت تک و شلوار روشن همزمان با هم، بهتر است خودداری کنید.

کت یقه بلیزر چیست؟ با کت رسمی چه تفاوتی دارد؟ +10 مدل کت یقه بلیزر
ادامه مطلب

کت تک مردانه

اگر می‌خواهید شلوار جین بپوشید و استایل خود را چیزی بین اسپرت و رسمی کنید، سعی کنید فقط از شلوار جین رنگ مشکی استفاده کنید.

کت تک مردانه

کفش مناسب برای استایل رسمی با کت تک، چه کفشی است؟

برای داشتن یک تیپ رسمی با کت تک، می‌توانید از کفش‌های لوفر، کالج و کفش رسمی مردانه استفاده کنید. این کفش‌ها با شلوار پارچه‌ای نیز خوب می‌شوند. البته اگر شلوار شما کمی کوتاه باشد، کفش لوفر و کالج جذاب‌تر به نظر می‌رسند.

کت تک مردانه

کراوات را هم به تیپ خود اضافه کنید!

اضافه کردن یک کراوات به استایلتان، به رسمی شدن تیپ شما، کمک زیادی می‌کند. می‌توانید کراوات را با پوشت ست کنید. یا یک راه دیگر برای انتخاب کراوات مناسب، ست کردن آن با شلوار است. همچنین می‌توانید رنگ کراوات را با رنگ کت ست کنید. یک کت سورمه‌ای با پیراهن آبی کمرنگ، شلوار جین مشکی، کفش لوفر مشکی و یک کراوات سورمه‌ای، یک تیپ جذاب و عالی را به شما هدیه می‌دهد.

کت تک مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا