استایل

ست مانتو طوسی: بهترین استایل با مانتو طوسی چیست؟ معرفی ۵ ست زیبا

رنگ طوسی از رنگ‌های بسیار پرطرفدار است که توسط زنان و مردان برای انواع مختلفی از لباس‌های رسمی و غیر رسمی انتخاب می‌شود. ست مانتو طوسی از جمله ست‌هایی است که هر خانم باسلیقه و شیک پوشی حتماً یک دست از آن‌ها در کمد لباس‌های خود دارد. حال باید ببینیم این مانتو با چه لباس‌هایی ست می‌شود. در ادامه به بهترین رنگ‌هایی که می‌توان در کنار رنگ طوسی انتخاب کرد، پرداخته شده است.

مانتو طوسی با چه رنگی ست میشه؟

در اولین قدم باید ببنیم مانتو رنگ طوسی در کنار چه رنگ‌هایی قابل استفاده است. این رنگ‌ها می‌توانند برای شال یا روسری، کیف و کفش، شلوار و تمام لباس‌هایی که برای ترکیب مانتو طوسی استفاده می‌شوند، انتخاب شوند.

ست مانتو طوسی و صورتی

ست مانتو طوسی با صورتی

طوسی و صورتی به عنوان ملایم‌ترین ترکیب رنگ برای استایل‌های شیک است. این استایل‌ها دخترانه و بسیار پرطرفدار هستند. ازجمله استایل‌های بسیار ساده و سبک که در فصل تابستان جذابیت خاصی برای شما ایجاد می‌کند. همچنین برای استایل‌های روزمره نیز می‌توانید از این ترکیب استفاده کنید. انتخاب رنگ طوسی دست شما را برای ترکیب با رنگ‌های دیگر باز می‌گذارد، زیرا طیف وسیعی از رنگ‌ها را می‌توانید در کنار طوسی استفاده کنید.

انتخاب یک شال صورتی، کیف صورتی و حتی یک تی شرت صورتی زیبا برای مانتو‌ های جلوباز می‌تواند استایلی بسیار ساده و شیک برای شما ایجاد کند. در ست طوسی و صورتی بهتر است یکی از رنگ‌ها را روشن و دیگری را تیره انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر رنگ مورد استفاده برای مانتو طوسی تیره است، صورتی کمرنگ را برای مکمل به کار ببرید، اگر مانتو طوسی روشن است، از صورتی تیره‌تر استفاده کنید.

ست مانتو طوسی و زرد

طیف رنگ طوسی برای استایل‌های زمستانی گزینه بسیار مناسبی است. اما استفاده از این رنگ به تنهایی نمی‌تواند جذابیتی به همراه داشته باشد. یکی از رنگ‌های بسیار زیبا و مناسب برای ترکیب در کنار طوسی، رنگ زرد است. البته نیازی به استفاده بیش از حد رنگ زرد در استایل نیست و می‌توانید تنها یکی از اقلام و اکسسوری‌ها مانند شال، کیف، شال گردن و … را به رنگ زرد انتخاب کنید.

بهترین استایل رسمی که در فصل تابستان می‌توانید با کت تک داشته باشید!
ادامه مطلب

این ترکیب رنگ از ترکیب‌های بسیار معروف و شناخته شده است که حتی در معماری و دکوراسیون خانه‌های بسیار لوکس نیز به کار می‌رود. از رنگ خاکستری برای عمق دادن به استایل و از رنگ زرد برای اکسسوری‌هایی که قصد برجسته کردن و متمایز کردن آن‌ها دارید، استفاده کنید. زرد نیز همانند سایر رنگ‌ها طیف رنگی گسترده‌ای دارد و معمولاً انتخاب زرد لیمویی و زردچوبه‌ای می‌تواند بهترین انتخاب برای ست مانتو طوسی باشد. از این استایل مخصوصا در فصل بهار می‌توانید استفاده کنید.

ست مانتو طوسی و سرمه‌ای

ست مانتو ست مانتو طوسی و سرمه‌ایبا مانتو

همان‌طور که در بالا نیز اشاره شد طوسی از رنگ‌های بسیار جذاب و همه فن حریف است که تمام سن‌ها و سلیقه‌ها از آن استفاده می‌کنند. اگر مانتو طوسی شما مدل کتی است می‌توانید از یک جین سرمه‌ای جذاب در کنار آن استفاده کنید. این استایل بسیار خاص است و با کمک یک شال سرمه‌ای همرنگ شلوار بسیار جذاب‌تر و خاص‌تر نیز می‌شود. در این نوع استایل بهتر است از روسری استفاده نکنید

اگر علاقه‌ای به استفاده از رنگ‌های روشن ندارید، ترکیب سرمه‌ای در کنار طوسی قطعاً مناسب‌ترین انتخاب برای شما خواهد بود. انواع مختلفی از استایل‌های بسیار شیک و جذاب که با کمک این ترکیب رنگ ایجاد می‌شوند را انتخاب کنید.

ست مانتو طوسی با رنگ سفید و سیاه

ست مانتو طوسی با رنگ سفید

سفید و مشکی را می‌توان به عنوان مکمل‌های رنگ طوسی به شمار آورد. در واقع این دو رنگ کاملاً خنثی هستند و می‌توانید از ترکیب آن‌ها در کنار طوسی برای تمام فصل‌ها استفاده کنید. این ترکیب بسیار جذاب و خاص است و می‌تواند به شما در داشتن استایلی ساده بسیار کمک کند. اگر به استایل‌های ساده اما در عین حال جذاب و شیک علاقه دارید، این ترکیب رنگ را فراموش نکنید. قبل از پرداختن به نکات ست مانتو طوسی با رنگ نارنجی ، توصیه میکنم سری هم به مطلب ست مانتو مشکی هم بزنید.

ست مانتو طوسی با نارنجی

ست مانتو طوسی با نارنجی

این ست از ترکیب‌های بسیار زیبا و نشاط‌آور است که با استفاده از آن می‌توانید استایلی متفاوت را تجربه کنید. انتخاب رنگ نارنجی در کنار طوسی از بهترین ترکیب‌های ممکن است و برای استفاده از آن به هیچ عنوان تردید نداشته باشید. معمولاً رنگ نارنجی تندی خاصی دارد و ترکیب آن در کنار طوسی باعث می‌شود ملایم‌تر به نظر برسد.

رنگ های ترند پاییز و زمستان 2023_1402
ادامه مطلب

با مانتو طوسی چه شالی بپوشم؟(ست مانتو طوسی با شال)

ست مانتو طوسی با شال

همان‌طور که در بالا دیدی رنگ‌های جذاب و بسیار زیادی را می‌توان برای ترکیب با مانتو طوسی استفاده کرد. در این میان این رنگ‌ها را می‌توانید در قالب شال و روسری با مانتو خود ست کنید. انواع مختلفی از رنگ‌های صورتی، سرخابی، سبز، مشکی، سفید، سرمه‌ای و … انتخاب‌های بسیار جذابی برای ست مانتو طوسی هستند.

رنگ‌های زرشکی، قرمز، نارنجی، صورتی کمرنگ و سایر رنگ‌های طوسی نیز در کنار سرمه‌ای بسیار زیبا و جذاب می‌شوند. در ادامه تعدادی از ست‌های جذاب شال در رنگ‌های مختلف با مانتو طوسی آورده شده تا از ان‌ها ایده گرفته و برای موقعیت‌های مختلف استفاده کنید.

مانتو طوسی را با چه شلواری ست کنیم؟

مانتو طوسی را با چه شلواری ست کنیم؟

شلوار نیز از آیتم‌های بسیار مهم برای ست مانتو در رنگ‌های مختلف است. برای انتخاب شلوار علاوه بر رنگ باید به جنس و سبک طراحی آن نیز توجه داشته باشید تا بهترین گزینه را برای ترکیب ست مانتو طوسی انتخاب کنید. برای انتخاب رنگ مناسب شلوار برای ست مانتو طوسی می‌توانید از رنگ‌های معرفی شده در بالا استفاده کنید. البته تمام این رنگ‌ها نمی‌توانند برای انتخاب شلوار مناسب باشند و برخی از آن‌ها ممکن است زننده به نظر بیاید.

اما نکته دیگری که در انتخاب شلوار مهم است، سبک طراحی آن است که باید متناسب با طراحی مانتو باشد تا استایلی زیبا و جذاب ایجاد شود. برای استایل‌های روزمره خود می‌توانید از جین آبی ساده استفاده کنید. جین‌ها طیف رنگی گسترده‌ای دارند و می‌توانید از انواع رنگ‌های تیره تا روشن آن‌ها استفاده کنید. در این مطلب بهترین مارک شلوار لی زنانه را به شما معرفی کردیم.

همچنین سفید و مشکی از بهترین انتخاب‌ها برای شلوار ست هر رنگ مانتویی ازجمله طوسی هستند. شلوار‌های سرمه‌ای، بادمجانی و همچنین سبز تیره نیز می‌توانند انتخاب مناسب و جذابی باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا