استایلرسمیکت تک

از صفر تا صد انتخاب کت تک مردانه مشکی

کت‌ تک مردانه را از دسته لباس‌های پر کاربرد و محبوب آقایان باید بدانیم که بسیاری از آقایان در طول روز و در طول زندگی خود در موقعیت های بسیاری به آن نیاز خواهند داشت. اما بدیهی است که انتخاب مدل‌ و رنگ‌ کت‌ تک مردانه  کمی سخت به نظر میرسد. اما از طرفی بدیهی است کت تک مردانه ساده مشکی، ضروری ترین انتخاب محسوب می شود. بی نهایت اساسی و پرکاربرد. کت تک مردانه مشکی پایه و بیس استایل رسمی بدون کت و شلوار محسوب می شود و لازم است که روش‌های صحیح پوشیدن آن را یاد بگیرید. نحوه ست کردن کت تک مردانه مشکی  را درمجله استایل گراد بخوانید.

کت-تک-مردانه-گراد

ویژگی های کت تک مردانه مشکی 

کت تک مردانه مشکی کلاسیک باید بر اساس اندام و شخصیت شما برش خورده باشد. این بدین معنی است که همه آقایان باید کت مشکی مخصوص خود را داشته باشد. البته ناگفته نماند که این لباس محدود به استایل رسمی نیست و در بسیاری از موقعیت‌های متفاوت می‌توان از آن استفاده کرد. آنچه که باعث مهم تر شدن کت تک مردانه می شود همیشگی و تایم لس (timeless) بودن آن است. چرا که تطبیق پذیری بالایی دارد.

جنس پارچه کت مشکی مردانه 

آنچه در هنگام خرید کت مشکی بسیا مهم است جنس پارچه آن است. دقت کنید که جنسی عالی و باکیفیت تهیه کنید و توجه کنید که اندازه و فیکس بودن سایز کت اهمیت بسیاری دارد

ست مانتو مشکی: چگونه بهترین استایل را با مانتو مشکی داشته باشیم؟
ادامه مطلب

با کت مشکی کلاسیک مردانه چه شلوارهایی باید بپوشید؟

کت تک مردانه مشکی را می‌توان با شلواری بپوسید که رنگ آن متفاوت باشید به طور مثال شلوار طوسی به همراه کفش آکسفورد مردانه مشکی ترکیب جذاب و مناسبی است. شلوار رنگ کرم هم ترکیب غیر رسمی  است که برای موقعیت های غیررسمی با کت مشکی انتخاب مناسب تری محسوب می شود. همچنین این ترکیب با یک کفش لوفر انتخابی عالی برای آقایان جوان است.

استایل تک رنگ با کت مشکی هم کاربرد و محبوبیت زیادی میان آقایان شیک پوش  جوان دارد. کت مشکی را با شلوار جین مردانه پوشید، این ترکیب یک استایل کلاسیک است که با رنگ‌های تیره و مشکی جین پیشنهاد می‌شود.

نکته آخر این که ترکیب کت مشکی و تی‌شرت سفید از جذاب‌ترین استایل‌های مردانه است. فراموش نکنید که هرگز نباید دکمه پایین کت خود را ببندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا