تی شرت

بهترین مارک‌های تیشرت مردانه کدام‌اند؟ معرفی ۱۰ برند برتر تی‌شرت

شیک پوشی و داشتن استایل مناسب امروزه تبدیل به یک مسأله اصلی در میان مردم شده است، تیشرت یکی از اساسی‌ترین آیتم‌های است که آقایان در استایل خود از آن استفاده می‌کنند. استفاده از تیشرت یا پولوشرت، بجای پیراهن مردانه، در روزهای گرم و معتدل سال بسیار مرسوم است و بسیاری از مردم در این فصول به پوشیدن یک تیشرت شیک اکتفا می‌کنند.

تیشرت‌ها در انواع مختلف ساده، طرح‌دار، یقه گرد و. . تولید می‌شوند که افراد بر حسب سلیقه می‌توانند نسبت به خرید این مدل‌ها اقدام کنند.

بهترین تیشرت مردانه

تیشرت‌ها را باید بخش جدایی ناپذیر از تیپ‌های مردانه دانست، از این رو بسیاری از برند‌های داخلی و خارجی اقدام به تولید تی‌شرت در طرح‌ها و مدل‌های مختلف کرده‌اند. اگر شما هم می‌خواهید با بهترین مارک تیشرت مردانه ایرانی و خارجی آشنا شوید پیشنهاد می‌شود تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید، در این مقاله چند برند معروف ایرانی و خارجی تولید‌کننده تیشرت را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین برند تیشرت مردانه ایرانی

شرکت‌های تولید‌کننده پوشاک بسیار موفق و خوشنامی در ایران وجود دارد که کار انتخاب بهترین برند تیشرت مردانه را بسیار سخت کرده است، برند‌های مانند گراد، بادی اسپینر، زاگرس پوش و… از جمله معروف‌ترین و موفق‌ترین برند‌های تولیدی در ایران هستند. ما در این مقاله به معرفی ۶ برند معروف ایرانی در زمینه تولید تی‌شرت می‌پردازیم.

قبل از معرفی اولین برند، به شما توصیه می کنیم نگاهی هم به مطلب بهترین سایت خرید لباس مردانه هم بزنید.

اما برگردیم به معرفی برترین تیشرت مردانه مارک ایرانی و خارجی.

۱-برند گراد

تیشرت مردانه گراد

این شرکت در سال ۱۳۷۰ با هدف تولید پوشاک مردانه تأسیس شد و همواره تلاش کرده است تا محصولات خود را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود عرضه کند. گراد با استناد به پروانه بهره‌برداری صادر شده از سوی وزارت صنایع و معادن، بزرگترین تولید‌کننده پوشاک آقایان است. این برند عرضه‌کننده ده‌ها قلم پوششی از جمله کت و شلوار، کت تک، پیراهن، تیشرت و … می‌باشد.

تیشرت مردانه گراد

در صدر برند‌های تولیدکننده‌ی پولوشرت و تی‌شرت مردانه گراد وجود دارد، تیشرت‌ها و پولوشرت‌های گراد از نظر کیفیت و تنوع در سطح بالایی قرار دارند و شاید بتوان گفت بهترین برند تیشرت مردانه ایرانی، تیشرت‌های تولید شده در این شرکت می‌باشند.

این برند علاوه بر شعبه‌های خرید حضوری، فروشگاه اینترنتی بسیار فعال و پویایی دارد که شاید بتوان آن را بهترین فروشگاه اینترنتی کشور در زمینه خرید پوشاک دانست.

۲-برند بادی اسپینر

تیشرت مردانه بادی اسپینر

برند بادی اسپینر فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ با تمرکز بر تولید پوشاک برای آقایان شروع کرد، با توجه به استقبال مردم از این برند، شرکت تولیدی بادی اسپینر اخیراً اقدام به طراحی و تولید پوشاک زنانه کرد.

محصولات این برند علاوه‌ بر حفظ اصالت پوشش ایرانی همگام با جدیدترین مد روز دنیا طراحی می‌شوند. در کنار زیبایی، پوشاک تولید شده توسط بادی اسپینر کیفیت بسیار خوبی نیز دارند. از مهمترین پوشاک تولید شده این برند برای آقایان می‌توان به پیراهن، تیشرت، پولوشرت، شلوار. . اشاره کرد.

تی شرت بادی اسپینر

طراحی زیبا در کنار کیفیت بالا برند بادی اسپینر را بسیار محبوب کرده است و می‌توان اظهار کرد که تیشرت‌ها و پولوشرت‌های بادی اسپینر از بهترین‌های موجود در بازار می‌باشد. اگر فرق تیشرت و پولوشرت را نمیدانید، حتما مقاله مربوط به این موضوع را در بلاگ گراد مطالعه کنید.

جذاب‌ترین راه‌های ست کردن تیشرت با کت مردانه 1400
ادامه مطلب

۳- اسپیور

تیشرت مردانه اسپیور

اسپیور یکی از برند‌های خلاق و خوش نام در زمینه تولید تی شرت مردانه است. این برند با بررسی بازار مد به تولید طرح‌های نوآورانه پرداخته. در سایت این مجموعه آمده:

برند اسپیور فعالیت خودش رو با هدف طراحی، برنامه ریزی تولید و کنترل کیفیت و توزیع با شیوه‌های جدید، جهت ارائـه انـواع پوشـاک، کیف، کفش و سایر کالاهای مرتبط با مد روز در گروه کالایی مردانه و زنانه آغاز کرده.

تی شرت اسپیور

تیشرت مردانه مارک اسپیور از نظر قیمت و کیفیت واقعا جزو بهترین های بازار لباس ایران است.

۴-برند جامه پوش آرا

تیشرت جامع پوش آرا

یکی دیگر از برندهای معروف تیشرت مردانه، برند جامه پوش آرا می‌باشد. این برند با قدمتی بیش از ۴۰ سال، تولید‌کننده و توزیع‌کننده پوشاک کژوال و اسپرت مردانه، زنانه، پسرانه و دخترانه می‌باشد که محصولات خود را با برند‌های JPA و HUGER به بازار عرضه می‌نماید.

تیشرت مردانه جامه پوش آرا

تیشرت‌ها و پیراهن‌های تولید شده توسط برند جامه پوش آرا با قیمتی اقتصادی و کیفیت مناسب می‌توانند یک گزینه خرید بسیار عالی برای شما عزیزان باشد. انواع پوشاک تولید شده توسط این تولیدی در سایت‌های خرید فروشگاه اینترنتی مانند دیجیکالا، دیجی استایل، بانی‌مد و سارابارا موجود می‌باشند.

۵- برند وب پوش

تیشرت مردانه وب پوش

وب پوش از برند‌های معتبر تولید‌کننده پوشاک در ایران است. برندی که از مواد اولیه باکیفیت استفاده کرده و محصولاتی بسیار عالی و درجه یک تولید می‌کند. محصولات این برند دارای مقاومت بالا و ماندگاری رنگ هستند و راحتی و آسایش را برای شما به همراه دارند. در طرح‌های بسیار متنوعی تولید شده و می‌توانید برای مناسبت‌های مختلف از آن‌ها استفاده کنید.

تی شرت مردانه وب پوش

۶- برند زاگرس پوش

این برند با بیش از یک دهه فعالیت مستمر در زمینه تولید پوشاک یکی بهترین و معروف‌ترین برند‌های ایرانی می‌باشد. این برند کار خود را با شعار ((ایرانی، ایرانی بپوش)) آغاز کرد و همواره کیفیت را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.

این شرکت در سال ۱۳۹۰ به عنوان واحد نمونه کشور در بخش تولید پوشاک صنعتی در کشور معرفی شد، تولیدات این برند ۸۰ درصد مردانه و ۲۰ درصد زنانه می‌باشند. از مشخصه‌های اصلی پوشاک تولید شده در این برند می‌توان به تنوع بالا، کیفیت بالا، طراحی متناسب با سلیقه ایرانی، دوخت خوب، امکان سفارشی دوزی و. . اشاره کرد.

تی شرت زاگرس پوش

این برند علاوه‌بر تولید لباس‌های رسمی در زمینه تولید تی‌شرت و پولوشرت نیز بسیار موفق عمل کرده، تنوع تیشرت زاگرس پوش باعث شده تا هر صاحب سلیقه‌ای از خرید خود راضی باشد.

این برند نیز بجز شعبه‌های متعددی فروش حضوری که در شهر‌های مختلف کشور دارد، فروشگاه اینترنتی بسیار خوبی نیز دارد که برای خرید می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید.

بهترین برند تیشرت مردانه خارجی

در کنار محصولات بسیار با کیفیت ایرانی، در بازار برند‌های خارجی مطرحی در زمینه تیشرت و پولوشرت وجود دارد که در صورت تمایل می‌توانید پوشاک تولید شده‌ی این برند‌ها را خریداری کنید. کشور‌های آمریکا، ایتالیا، فرانسه و ترکیه همواره جز پیشگامان صنعت مد و تولیدکنندگان بزرگ پوشاک در دنیا بوده‌اند.

تیشرت‌هایی با برند گوچی (Gucci)، برند کلوین کلین (Calvin Klein)، برند لاکوست (LACOSTE)، دولچه گابانا (DOLCE & GABBANA)، زارا (Zara)، جین وست (Jeans West) و. . از جمله بهترین برند تیشرت مردانه خارجی موجود در بازار می‌باشند.

اکنون به معرفی بهترین مارک تیشرت مردانه خارجی در بازار ایران می‌پردازیم.

۱-برند گوچی

بدون شک یکی از مطرح‌ترین برند‌های موجود در حوزه مد و پوشاک برند ایتالیایی گوچی می‌باشد، این برند نزدیک به یک قرن سابقه فعالیت درخشان در دنیای مد و پوشاک دارد. برند گوچی نزدیک به ۳۰۰ فروشگاه در سرتاسر دنیا دارد.

یک شلوار جین جذاب چگونه با یک تی شرت مردانه درجه یک ست می شود؟
ادامه مطلب

تیشرت گوچی

این برند در ابتدا تنها به تولید کالا‌های چرمی می‌پرداخت و به دلیل محصولات چرم بسیار با کیفیت تولیدی خود شناخته شد. با مرور زمان این برند فعالیت خود را گسترش داد و اکنون در زمینه تولید انواع پوشاک(چرم و غیر چرم)، ادکلن، اکسسوری، کلاه، کمربند و. . حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن دارد.

برند گوچی در زمینه تولید پولوشرت و تی‌شرت نیز بسیار موفق عمل کرده است و می‌توان گفت بهترین برند تیشرت مردانه خارجی موجود در ایران برند گوچی می‌باشد.

۲-برند کلوین کلین (Calvin Klein)

این برند که با نام CK نیز شناخته می‌شود، توسط طراح معروف آمریکایی کلوین کلاین تأسیس شد ولی در حال حاضر متعلق به شرکت پی‌وی‌اچ می‌باشد. این شرکت دارای کارخانجات تولید پوشاک در کشور‌های مختلف می‌باشد.

اگر به دنبال یک تیشرت ساده، با کیفیت پارچه مناسب و دوخت عالی هستید، پیشنهاد ما به شما خرید از محصولات برند کلوین کلین می‌باشد. محصولات این برند به مراتب قیمت پایین‌تری نسبت به سایر برند‌های معروف خارجی دارد.

۳-برند لاکوست (LACOSTE)

تیشرت لاکوست

این شرکت در سال ۱۹۳۳ توسط رنه لاکوست و آندره ژیلر در کشور فرانسه فعالیت خود را آغاز کرد، لاکوست در لغت به معنی اصلی و ضرروی است. این برند به خاطر تولیدات لباس‌های لاکچری به ویژه تیشرت و پولوشرت بسیار شهرت دارد.

اگر به دنبال خرید یک تیشرت با کیفیت و قیمت مناسب هستید، تیشرت‌ها و پولوشرت‌های این برند قطعاً می‌توانند انتخاب اول شما باشند. از تیشرت‌های این برند با پارجه جودون در کشور بسیار استقبال می‌شود و یکی از طرح‌های محبوب تیشرت در کشور محسوب می‌شود.

۴-برند گپ (GAP)

برند گپ نیز یکی از نام‌های آشنا در حوزه تولید پوشاک است، این برند با هودی‌ها و کلاه‌های منحصر به فرد خود شناخته شده است. تیشرت‌های این برند از پنبه صد در صد تولید می‌شوند برای فرار از روز‌های گرم تابستان بسیار مناسب می‌باشند.

تیشرت گپ( gap)

در ایران از تیشرت‌های گپ به دلیل قیمت اقتصادی و کیفیت قابل قبول استقبال فراوانی شده است.

جمع‌بندی

با توجه به برند‌های مختلف تولیدی پوشاک در ایران و خارج، انتخاب بهترین برند تیشرت مردانه ایرانی و خارجی کار بسیار دشواری است. تیشرت جز اصلی و جدانشدنی لباس‌های آقایان می‌باشد و اهمیت آن در استایل روزمره شما بسیار زیاد است، از این رو لازم دانستیم تا با نوشتن یک محتوا شما را با بهترین برند‌های تولید‌کننده تیشرت در داخل و خارج کشور آشنا کنیم.

اگر به دنبال خرید بهترین تی‌شرت و پولوشرت مردانه می‌گردید به شما پیشنهاد می‌کنیم در بین برند‌های که به شما معرفی کردیم، یکی را انتخاب کنید.

با توجه به قیمت بالای لباس‌های تولید شده در خارج کشور و همچنین امکان غیر اصل بودن این تی‌شرت‌ها، به شما پیشنهاد می‌شود، از کلا‌های ایرانی با کیفیت استفاده کنید. برند‌های ایرانی از لحاظ کیفیت و طراحی چیزی کمتر از نمونه‌های خارجی خود ندارند.

در پایان پیشنهاد میکنم سری هم به مطلب بهترین برند پیراهن مردانه بزنید، شاید این مقاله هم برای شما مفید باشد. ممنون که تا انتهای مقاله معرفی بهترین مارک تیشرت مردانه با ما همراه بودید.

 

سوالات متداول

بهترین برند تیشرت مردانه ایرانی چیست؟

از بهترین برند های تیشرت مردانه میتوان به گراد، اسپیور، باینت، زاگرس پوش، ال سی من، وب پوش ، بادی اسپینر و … اشاره کرد.

بهترین مارک تیشرت مردانه خارجی کدام است؟

برندهای گوچی، کلوین کلین(Calvin Klein)، لاکوست (LACOSTE)، گپ(gap) و ال سی واکیکی بهترین مارک تیشرت خارجی هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا