استایل

بهترین ست با شلوار مام استایل کدام است؟ +۵ پیشنهاد جذاب

شلوارهای مام استایل ازجمله شلوارهایی بود که در گذشته بسیار زیاد سوژه افراد و رسانه‌ها قرار می‌گرفت. اما جالب است که امروزه دوباره به عنوان یک شلوار زیبا و پرطرفدار ترند شده است. استفاده از این شلوار می‌تواند استایلی بسیار خاص و جذاب برای شما ایجاد کند. با ما همراه باشید تا به بررسی نکات مهمی در زمینه ست مام استایل مردانه و زنانه بپردازیم.

شلوار مام استایل چیست؟

شلوار مام استایل به مدلی از شلوارهای با جنس لی گفته می‌شود که تا حدودی ضخیم بوده و به صورت گشاد و با فاق بلند هستند. این شلوار‌ها در گذشته نیز ترند بوده و پس از مدت ها دوباره روی کار آمده‌اند. البته این شلوار با شلوارهای مام قدیمی تفاوت کوچکی دارد و آن این است که پاچه شلوارهای مام جدید را کمی تا می شود تا زیباتر و به روزتر به نظر برسد. با استفاده از این شلوار‌ها می‌توانید استایلی بسیار جذاب و زیبا داشته باشید.

شاید جالب باشد بدانیدکه این نوع شلوار‌ها در گذشته مورد تمسخر قرار می‌گرفت اما امروزه به عنوان استایلی بسیار پرطرفدار مورد توجه قرار گرفته است. فاق این شلوار‌ها به صورتی است که قسمت گودی کمر را می‌پوشاند. اگر دارای اندام ساعت شنی هستید این نوع شلوار گزینه بسیار مناسبی برای شماست. با پوشیدن این شلوار پایین تنه شما صاف و بلند نشان داده می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این شلوار می‌توان به جیب‌های بزرگ و مشخص در پشت آن اشاره کرد.

مدل‌های شلوار مام استایل کدامند؟

مدل‌های شلوار مام استایل

شلوارهای مام استایل در مدل‌های بسیار متنوعی در بازار موجود هستند. البته تمام این مدل‌ها چند نقطه مشترک دارند و آن داشتن فاق بلند و جیب‌های پشتی است که در بالای شلوار قرار گرفته‌اند.

مام استایل‌های آبی کلاسیک از نمونه‌های پرطرفدار این شلوار هستند. این نوع شلوار مام برای تمام فصل‌ها مناسب است و می‌توانید با لباس‌های مختلفی استفاده کنید.

نوع دیگری از این شلوار، مام استایل‌های آبی روشن هستند که حال و هوایی تابستانی برای شما به همراه دارند. استفاده از لباس‌های سفید و رنگ‌های روشن در کنار این شلوار بسیار مناسب است.

مام استایل بگی در واقع راحت‌ترین نوع شلوار مام استایل است. این نوع از مدل‌های معمولی گشادتر هستند و برای افرادی که پاهای نسبتاً پرتری دارند بسیار مناسب است. البته اگر اندام لاغر (تیپ افراد لاغر) و کوتاهی دارید نیز می‌توانید از این شلوار استفاده کنید. در کنار آن از کفش‌های پاشنه دار استفاده کنید تا استایل شما جذاب‌تر شود.

مام استایل سنگ شور نیز نوع دیگری از این شلوارهاست که با بلوز یا پلیورهای اورسایز بسیار زیبا و جذاب می‌شود. همچنین می‌توانید برای تکمیل ست شلوار مام استایل خود از کفش‌های غیراسپورت استفاده کرده و استایلی مناسب محیط‌های دوستانه ایجاد کنید.

مام استایل زاپ دار به نوعی از شلوارهای مام گفته می‌شود که دارای پوسیدگی یا پارگی هستند. این شلوارها می‌توانند شما را بسیار جذاب و خوش تیپ نشان دهند. اگر حجم زاپ آن‌ها زیاد است می‌توانید برای فصل زمستان جوراب شلواری زیر آن بپوشید.

اصول ست کردن شلوار مام استایل

شاید شما نیز تصاویر جالبی از این شلوار و ست‌های جذابی از آن را دیده باشید، اما زمانی که خودتان برای اولین بار آن را می‌پوشید، احساس خوبی نداشته باشید. شلواری بسیار گشاد و ازاد که انگار به تن شما‌ زار می‌زند. نگران نباشید شاید در نگاه اول و با پوشیدن ان این احساس به شما دست دهد، اما زمانی که به درستی با لباس و اکسسوری‌های مناسب ست شود، استایلی بسیار زیبا و جذاب خواهد بود.

اصول ست کردن شلوار مام استایل

اگر قصد استفاده از این شلوار را در فصل تابستان دارید می‌توانید با تاپ یا تی شرت‌های بزرگ ست کنید. پوشیدن مانتوهای جلوباز کوتاه با حالت اسپرت نیز جذابیت خاصی در استایل شما به همراه خواهد داشت. توجه کنید ایجاد تضاد در ست کردن این شلوار اهمیت زیادی دارد و می‌تواند شما را کاملاً خاص و متمایز نشان دهد.

شلوار مام استایل با چی ست کنیم؟

شلوارهای مام استایل را می‌توان با لباس‌های مختلفی ست کرد. اولین نکته‌ای که در زمینه ست شلوار مام استایل باید به آن توجه داشته باشید این است که این استایل را برای چه موقعیت‌هایی می‌خواهید. تولد، مهمانی، دورهمی، استایل خیابانی و … هرکدام نکات مهمی برای ست کردن دارند که باید به آن‌ها توجه کنید. در ادامه به نحوه ست کردن این شلوار می‌پردازیم.

ست جوراب: 3 اصل مهم + 6 اشتباه رایج در ست کردن جوراب
ادامه مطلب

ست مانتو با شلوار مام استایل

مانتو یکی از لباس‌های بسیار پرکاربرد برای بانوان است. استفاده از مانتو‌ها با طرح‌های مختلف برای انواع محیط‌ ها و موقعیت‌های مختلف مانند مهمانی، دورهمی، دانشگاه و … بسیار رایج است. شلوار مام استایل نیز از شلوارهای جذابی است که می‌توان برای موقعیت‌های مختلف با مانتو ست کرد. اما مناسب‌ترین مانتو برای ست شدن با شلوار مام استایل چه مانتویی است؟

مانتوهای جلوباز گزینه مناسبی برای استفاده در کنار شلوار مام هستند. استفاده از مانتوهای جلوباز در کنار این شلوار حس جوان بودن را در شما ایجاد می‌کند. علاوه بر آن می‌توانید از مانتوهای اسپرت و کوتاه نیز استفاده کنید. پوشیدن مانتوهای اسپرت کوتاه به همراه شلوار مام از بهترین و جذاب‌ترین استایل‌ها در فصل تابستان است.

مدل مانتو بلند نیز برای استفاده در کنار این نوع شلوار بسیار مناسب است. اگر قد کوتاهی دارید استفاده از مانتو بلند در کنار شلوار مام بسیار توصیه می‌شود. ( افراد قد کوتاه چه مانتویی بپوشند)

با شلوار مام استایل چه کفشی بپوشیم؟

با شلوار مام استایل چه کفشی بپوشیم؟

نکته مثبتی که در مورد این شلوار وجود دارد این است که با هر نوع کفشی به راحتی ست می‌شود. در ساده‌ترین حالت می‌توان از کفش‌های کتانی یا اسنیکرز برای ست کردن با آن استفاده کرد. این کفش‌ها برای پیاده روی، دورهمی، استایل‌های خیابانی و … مناسب هستند.

علاوه بر آن دختران می‌توانند به همراه این نوع شلوار از کفش‌های پاشنه دار نیز استفاده کنند. استفاده از این نوع کفش نیز جذابیت بسیار زیادی در استایل شما به همراه دارد. علاوه بر آن استفاده از بوت یا کفش‌هایی با پاشنه پهن نیز برای این استایل مناسب است. استفاده از کفش‌هایی با طراحی مدرن در کنار این نوع شلوار می‌تواند استایل شما را کاملاً متعادل کند.

ست شلوار مام استایل با شومیز

شومیز‌ها ازجمله لباس‌های بسیار پرکاربرد برای خانم‌ها هستند. شومیز‌ها را می‌توان در کنار هر لباسی استفاده کرد و استایل‌های جذاب و خاصی به وجود آورد. ست شلوار مام استایل با شومیز از جذاب‌ترین ست‌هایی که با استفاده از آن می‌توانید استایلی کژوال داشته باشید.

ست با شلوار مام استایل

این استایل برای موقعیت‌های مختلف مناسب بوده و می‌توانید هم برای محیط بیرون و هم مناسبت‌های رسمی استفاده کنید. استفاده از یک کت بر روی این لباس‌ها می‌تواند استایل شما را کاملاً رسمی کند. برای جذابیت هرچه بیشتر این استایل می‌توانید آستین‌های شومیز خود را تا حدی تا کنید.

استایل زمستانی با شلوار مام استایل

لباس‌های زمستانی متنوعی وجود دارد که می‌توانید به همراه شلوار مام استایل استفاده کنید. یکی از ایده‌های زمستانی جذاب، استفاده از کت‌های پشمی و خزدار به همراه این شلوار است. در این حالت شما از یک کت مجلل در کنار یک شلوار غیررسمی و راحت استفاده کرده‌اید و این تضاد جذابیت و زیبایی خاصی برای شما به همراه خواهد داشت.

ایده زمستانی دیگر برای ست شلوار مام استایل، پوشیدن یک پلیور بافنتی ضخیم است. پلیور‌ها زیبایی خاصی داشته و با استایل‌های متفاوتی ست می‌شوند. در کنار این ست می‌توانید از یک جفت کفش شیک و خاص نیز استفاده کرده و استایلی کاملاً خاص و متفاوت برای خود ایجاد کنید.

استایل زمستانی با شلوار مام استایل

کت‌های گرم و خاص که دوختی کاملاً شیک و فاخر دارند، ایده جذاب دیگری است که می‌توان در کنار شلوار مام استایل استفاده کرد. استفاده از شلوار مام استایل در این مورد می‌تواند خلاقیت استایل شما را بالا ببرد. در کنار این استایل می‌توانید از بوت‌هایی برق و زیبا نیز استفاده کرده و استایل خود را تکمیل کنید.

استفاده از جلیقه‌های خز نیز به همراه یک شال گردن ایده جالبی برای ست شلوار مام استایل در زمستان است. این استایل می‌تواند حتی در مهمانی‌های رسمی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. علاوه بر آن می‌توان با پالتوهای بلند زنانه نیز ست کرد.

شلوار مام استایل مردانه

شلوار مام استایل مردانه ازجمله طراحی‌هایی بود که در دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی روی کار آمد. امروزه با گذشت سال‌های طولانی دوباره این نوع شلوار مورد پسند افراد قرار گرفته و بسیاری از آن استفاده می‌کنند.

شلوار مام استایل مردانه

نحوه طراحی این نوع شلوار به صورتی است که بسیار راحت و ساده و در عین حال کاملاً شیک و به روز است. دقت کنید این نوع شلوار حتماً باید با لباس و کفش مناسب ست شود تا استایل فوق‌العاده و زیبایی برای شما ایجاد کند. مهم‌ترین ویژگی‌های شلوار مام استایل که می‌توانید از طریق آن‌ها این نوع شلوار را بشناسید در ادامه ذکر شده‌اند.

  • این نوع شلوار‌ها دارای فاق بلند هستند.
  • مام استایل شلواری کاملاً راسته است.
  • دارای جیب‌های بزرگ در پشت شلوار است.
  • این شلوار مقداری کوتاه است به قدری که مچ پا‌ها دیده شوند.
  • در برخی مدل‌ها دمپای آن تا شده و برخی دیگر نیز به صورت جمع شده است.
  • معمولاً از جنس جین ضخیم تولید می‌شوند
نکاتی که درباره ست کردن پوشت و کراوات از شما مخفی شده است.
ادامه مطلب

شلوار مام استایل با چی ست کنیم؟

این نوع شلوار محبوبیت بالایی در میان آقایان دارد. اما توجه داشته باشید برای داشتن یک استایل مردانه با شلوار مام استایل باید به نکات مختلفی توجه داشته و با لباس و کفش مناسب ست کنید.

پیراهن مردانه با شلوار مام استایل

معمولاً پیراهن رسمی مردانه گزینه مناسبی برای ست کردن با شلوار مام استایل نخواهد بود. پس سعی کنید از این ترکیب نامتناسب استفاده نکنید. اگر تمایل دارید حتماً شلوار مام استایل خود را با پیراهن بپوشید، می‌توانید دکمه‌های پیراهن را باز نگه داشته و از تی شرت زیر آن استفاده کنید. به این صورت شاید بتوانید استایلی زیباتر ایجاد کنید.

ترکیب رنگ در استایل مردانه با مام استایل

شما می‌توانید با توجه به رنگ پوست و سلیقه خود ترکیب‌های متفاوتی برای ایجاد استایل جذاب با مام استایل داشته باشید. برخی از افراد ترجیح می‌دهند همواره از یک رنگ برای استایل خود استفاده کنند. در این صورت می‌توانید تمام لباس‌ها و کفش خود را در یک رنگ اما با طیف تیره و روشن انتخاب کنید.

شلوار مام استایل مردانه

اما اگر تمایل دارید از رنگ‌هایی مخالف با رنگ شلوار استفاده کنید، می‌توانید تی شرت و کفش خود را در یک رنگ تهیه کرده تا ترکیب آن در کنار شلوار مام استایل مردانه جذاب و خاص شود.

با شلوار مام استایل مردانه چه کفشی بپوشیم؟

نکته مثبتی که در مورد شلوار مام استایل وجود دارد این است که تقریباً با هر کفشی قابل استفاده است. تنها مورد مهمی که باید رعایت کنید این است که کفش شما با لباس بالاتنه شما هماهنگ باشد.

  • کفش کالج: یکی از انتخاب جذاب برای این نوع شلوار، کفش کالج است. معمولاً کفش‌های کالج را با شلوار‌هایی که دمپای کوتاه یا تاشده دارند، استفاده می‌کنند، به همین دلیل می‌تواند انتخاب مناسبی برای این نوع شلوار باشد.
  • کفش اسپرت: قطعاً کفش اسپرت ساده‌ترین و مناسب‌ترین کفش برای این شلوار است. از آنجایی که هر دو هم کفش و هم شلوار ماهیت اسپرت و راحتی دارند، می‌توانند در کنار یکدیگر استفاده شوند.

۳ ست مردانه با شلوار مام استایل

با شلوار گفته شده می‌توان ست‌های مختلف و جذابی ایجاد کرد. در ادامه سه ست مردانه زیبا و جذاب با شلوار مام استایل معرفی شده است.

تی شرت سفید ساده با کفش اسپرت

یکی از ساده‌ترین و جذاب‌ترین استایل‌ها با شلوار مام استایل، استفاده از یک تیشرت سفید ساده به همراه یک کفش اسپرت سفید است. این استایل برای هر سن و رنگ پوستی نیز مناسب است. به راحتی می‌توانید در موقعیت‌های مختلف نیز از آن استفاده کنید.

ترکیب دورس مشکی با مام استایل

ست مام استایل مردانه

همین استایل را می‌توانید در فصل زمستان با یک دورس مشکی و کفش اسپرت مشکی داشته باشید. استایلی بسیار جذاب که هم مناسب فصل است و هم بسیار جذاب و منحصر به فرد.

ست شلوار مام استایل با پیراهن

همان‌طور که گفته شد می‌توانید از ترکیب تیشرت و پیراهن مردانه برای این شلوار استفاده کنید. البته باید مراقبت باشید تا انتخاب نادرست باعث زشت شدن استایل شما نشود.

شلوار مام استایل با پیراهن

شلوار مام استایل مردانه انتخابی بسیار ساده و راحت است که امروزه جوانان زیادی به استفاده از آن روی آورده‌اند. قطعاً استفاده از این شلوار می‌تواند در کنار لباس‌ها و کفش مناسب، استایلی جذاب و شیک برای شما به همراه داشته باشد.

سخن آخر

شلوار مام استایل شلواری بسیار جذاب و کاملاً راحت است. این شلوار را می‌توانید در کنار انواع مختلفی از لباس‌ها و کفش‌ها استفاده کنید. شاید در نگاه اول یک شلوار گشاد و عجیب به نظر برسد اما اگر به درستی با لباس‌ها و اکسسوری مناسب ست شود، می‌تواند به جذاب‌ترین استایل شما تبدیل شود. ترکیب درست این شلوار در کنار لباس‌های دیگر انواع مختلفی از استایل را برای موقعیت‌های مختلف ایجاد می‌کند. شما برای ست شلوار مام استایل از چه لباس‌هایی استفاده می‌کنید.

 

سوالات متداول

شلوار مام استایل چیست؟

شلوار مام استایل به مدلی از شلوارهای با جنس لی گفته می‌شود که تا حدودی ضخیم بوده و به صورت گشاد و با فاق بلند هستند.

شلوار مام استایل با چی ست کنیم؟

شلوارهای مام استایل را با لباس‌های مختلفی ست می کنند. اولین نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که این استایل را برای چه موقعیت‌هایی می‌خواهید تولد، مهمانی، دورهمی، استایل خیابانی و … هرکدام نکات مهمی برای ست کردن دارند که به آن پرداختیم

با شلوار مام استایل چه کفشی بپوشیم؟

نکته مثبتی که در مورد این شلوار وجود دارد این است که با هر نوع کفشی به راحتی ست می‌شود. می‌توان از کفش‌های کتانی یا اسنیکرز برای ست کردن آن استفاده کرد. همچنین دختران می‌توانند به همراه این نوع شلوار از کفش‌های پاشنه دار نیز استفاده کنند.

یک نظر

  1. خیلی خوب بود من تو رپورتاژ اقتصاد آفرین خونده بودم که با کتونی و کالج میشه مام استایل پوشید عالی میشه 👌😍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا