استایل

راهنمای لباس پوشیدن خانم‌های لاغر اندام + ۵ اصل برای خوش استایل بودن

لباس در ظاهر ما تأثیر زیادی دارد و همواره باید در انتخاب نوع و مدل لباس توجه داشته باشید. مهم‌ترین نکته برای انتخاب لباس توجه به اندام فرد است. افراد با توجه به چاق یا لاغر بودن و ویژگی‌های اندام خود لباس‌های مناسب انتخاب می‌کنند. انتخاب درست و اصولی لباس به خوش اندام شدن فرد کمک می‌کند. در این مقاله قصد داریم به بررسی اصول و معرفی نکات مهم در زمینه لباس پوشیدن خانم‌های لاغر بپردازیم.

استایل خانم لاغر

خانم‌های لاغر چگونه لباس بپوشند؟

اکثر خانم‌ها به لاغری علاقه داشته و به دنبال روش‌هایی برای لاغر شدن و لاغر به نظر رسیدن هستند. لباس پوشیدن در لاغر به نظر رسیدن تأثیر زیادی دارد و با انتخاب درست می‌توانید لاغر به نظر برسید. اما بسیاری از افراد اندام‌های بسیار لاغری دارند و باید لباس خود را به گونه‌ای انتخاب کنند که این لاغری بیش از حد در چشم نباشد و اندامشان زیباتر نشان داده شود. پوشیدن برخی از لباس‌ها آن‌ها را توپرتر و خوشتیپ‌تر نشان می‌دهد. نمونه‌ای از لباس‌های مناسب در ادامه معرفی می‌شوند.

لباس‌های چین دار و گلدار

مدل لباس زنانه برای افراد لاغر

یکی از انتخاب‌های مناسب برای خانم‌های لاغر، لباس‌های شلوغ و چین‌دار هستند. این نوع لباس‌ها فرد لاغر را توپر و چاق‌تر نشان می‌دهند. برای حضور در مهمانی‌ها و مجالس می‌توانید از این نوع لباس‌ها استفاده کنید. البته در انتخاب این نوع لباس هم باید دقت فراوان به کار ببرید. لباس‌هایی با یقه چین‌دار و گلدار باعث چاق‌تر به نظر رسیدن بالاتنه می‌شود.

انتخاب دامن برای خانم‌های لاغر

مدل دامن برای افراد لاغر
مدل دامن برای افراد لاغر

دامن یکی از لباس‌های مناسب برای خانم‌های لاغر است. برای انتخاب مدل دامن برای افراد لاغر نیز، می‌توانید از انواع مختلف دامن‌های کلوش و پیلی دار استفاده کنید. دامن پایین تنه را چاق‌تر نشان می‌دهد و گزینه بسیار مناسبی برای افراد لاغر است. همچنین دامن‌هایی که دارای دوخت چند لایه هستند نیز باعث چاق‌تر شدن و جذابیت بالای اندام افراد لاغر می‌شود.

استایل کژوال (Casual) چیست؟ 6 اصل مهم در استایل کژوال مردانه و زنانه
ادامه مطلب

مناسب‌ترین شلوار برای خانم‌های لاغر

لباس پوشیدن خانم‌های لاغر باید با شلوار مناسب همراه باشد. اگر پا‌ها و اندام بسیار لاغری دارید، هرگز از شلوار‌های تنگ و چسبیده استفاده نکنید. این نوع شلوار‌ها پا‌های شما را بسیار لاغر و استخوانی نشان می‌دهند. علاوه بر آن توجه افراد را به سمت پا‌ها جلب می‌کنند. اگر پا‌های شما کمی چاق و توپر هستند می‌توانید از این نوع شلوار‌ها استفاده کنید.

مناسب‌ترین شلوار برای خانم‌های لاغر

بهترین انتخاب برای افراد لاغر، شلوار‌های کاملاً اندازه و متوسط هستند. گزینه دیگری گه برای افراد لاغر مناسب است، شلوار‌های دمپا هستند. این نوع شلوار‌ها نیز به دلیل گشادی در پایین زانو، جلوه زیبایی در اندام شما ایجاد می‌کنند. افراد لاغر بهتر است از شلوار‌های طرح‌دار نیز استفاده نکنند.

اگر هم قصد استفاده از ست مانتو با شلوار مام استایل را دارید دقت داشته باشید تا از شلوار مام های چسبان استفاده نکنید.

انتخاب زیورآلات و اکسسوری

زیورآلات

انتخاب درست زیورآلات و اکسسوری می‌تواند از لاغر دیده شدن شما جلوگیری کرده و توجه را به سمت زیورآلات جلب کند. استفاده از گردنبند‌های بلند و گوشواره‌های بزرگ با حالت گرد گزینه‌های بسیار مناسبی هستند.

۵ اصل خوش استایل بودن خانم‌های لاغر

همان‌طور که گفته شد تمام افراد ازجمله خانم‌های لاغر باید بر اساس اصول و قوانین برای انتخاب لباس تصمیم بگیرند تا اندامشان زیباتر به نظر برسد. در ادامه ۵ اصل مهم که برای انتخاب باید به آن‌ها توجه دشاته باشید معرفی شده‌اند.

۱- انتخاب سایز لباس

یکی از ۵ اشتباه مهلک که خانم‌های لاغر نباید در لباس پوشیدن انجام دهند، انتخاب لباس‌های بسیار تنگ یا بسیار گشاد است. انتخاب سایز لباس در نشان دادن درست اندام شما تأثیر زیادی دارد.

سایز مناسب افراد لاغر

اگر لباس شما بیش از انداره تنگ و چسبان باشد، اندام شما بسیار استخوانی به نظر می‌آید و در صورتی که گشاد و آزاد باشد نیز شما را بسیار لاغرتر نشان می‌دهد. از این رو باید لباسی کاملاً سایز خود انتخاب کنید. سرشانه لباس نیز باید کاملاً درست و اندازه باشد تا لباس در تن شما به خوبی بنشیند.

۲- انتخاب یقه لباس

انتخاب یقه در مدل لباس زنانه برای افراد لاغر یا چاق نشان دادن افراد بسیار مهم است. یقه‌های هفت فرد را لاغرتر و اندام و گردن او را کشیده‌تر نشان می‌دهند. به همین دلیل افراد لاغر به هیچ عنوان نباید از یقه هفت استفاده کنند. هرچه یقه پوشیده‌تر بوده و سر و گردن را بیشتر بپوشاند، لاغری فرد کمتر به چشم می‌آید.

3 نکته مهم و ضروری در انتخاب پوشت مردانه در استایل اسپرت!
ادامه مطلب

به عنوان مثال یقه‌های اسکی انتخاب بسیار مناسبی برای این افراد است. می‌توانید از شال گردن نیز برای دور گردن خود استفاده کنید. اگر دوست دارید درباره ست یقه اسکی مردانه بیشتر بدانید، اینجا را دنبال کنید.

۳- انتخاب آستین لباس

یکی از اصول لباس پوشیدن خانم‌های لاغر توجه به آستین لباس است. بهترین گزینه انتخاب لباس‌های آستین‌دار است تا دستان شما را کمی پر نشان دهد. البته توجه داشته باشید هرگز نباشد از آستین‌های شل و گشاد استفاده کنید زیرا این نوع آستین دستان شما را لاغر از میزان واقعی نشان می‌دهند.

۴- توجه به خطوط افقی و عمودی در لباس‌ها

لباس‌هایی که خطوط عمودی دارند قد افراد را بلندتر و کشیده‌تر نشان می‌دهند. به همین دلیل افراد قد بلند نباید از لباس‌هایی با خطوط عمودی استفاده کنند. اگر دارای اندام لاغری هستید، بهترین گزینه برای شما انتخاب لباس‌هایی با خطوط افقی است. این نوع لباس‌ها با ایجاد خطای دید شما را چاق‌تر نشان می‌دهند.

رنگ لباس برای افراد لاغر

۵- انتخاب رنگ مناسب

رنگ لباس از دیگر مواردی است که افراد هنگام انتخاب لباس باید به آن توجه داشته باشند. رنگ‌های تیره اندام را لاغرتر نشان می‌دهند، به همین دلیل بهتر است از لباس‌هایی با رنگ‌های روشن استفاده کنید. این رنگ‌ها اندام شما را چاق‌تر نشان می‌دهد.

بهترین لباس مجلسی برای افراد لاغر اندام

انتخاب لباس مجلسی نیز باید بر اساس اصول و نکات گفته شده انجام شود. خانم‌های لاغر می‌توانند از دامن با تاپ یا شومیز استفاده کنند. همچنین استفاده از شلوار‌های دمپا نیز گزینه مناسبی برای این افراد است.

بهترین لباس مجلسی برای افراد لاغر اندام

اگر پایین تنه لاغری دارید می‌توانید از لباس‌های مجلسی که تا زیر زانو هستند استفاده کنید. از شلوار‌های تنگ نیز استفاده نکنید. بهتر است از ساپورت و جوراب شلواری نیز استفاده نکنید زیرا پا‌های شما را بسیار لاغرتر نشان می‌دهد.

سخن آخر

لباس پوشیدن اصول و قواعد خاص خود را دارد و هزاران نکته که با توجه به نوع اندام خود باید به آن‌ها توجه داشته باشید. به این صورت می‌توانید عیب و نقص‌های اندام خود را پوشانده و استایلی جذابی به نمایش بگذارید. نکات مختلفی برای لباس پوشیدن خانم‌های لاغر وجود دارد که در این مقاله به معرفی آن‌ها پرداختیم. شما چه مواردی را برای چاق‌تر نشان دادن اندام رعایت می‌کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا