استایل

بهترین سایت خرید لباس کدام است؟ معرفی ۱۰ فروشگاه برتر اینترنتی خرید لباس

در دنیای ما فروشگاه‌های اینترنتی رونق فراوانی گرفته‌اند، فروشگاه‌هایی که در فضای اینترنت خدمات یا کالایی را به مخاطبان ارائه می‌دهند علی‌الخصوص لوازم آشپزخانه، پوشاک، موبایل، وسایل برقی وغیره. اما با توجه به زیاد شدن فروشگاه‌های اینترنتی پوشاک و افزایش قیمت‌ها، رقابت بین این فروشگاه‌ها هم بالا گرفته و تقریباً تشخیص بهترین سایت خرید لباس به راحتی ممکن نیست.

بهترین سایت خرید لباس

از این رو توصیه می‌کنیم برای خرید از هر فروشگاه برتر اینترنتی خرید لباس در ایران باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  1. ارائه خدمات خوب، درخور و مناسب به مشتری
  2. طراحی اصولی و خوب برای خرید از سایت
  3. دارا بودن شرایط و قدرت جلب اعتماد مشتری
  4. امنیت بالای سایت
  5. امکان جست و جوی کالا و محصولات مورد نظر
  6. شرایط بازگشت و تعویض کالا

در ادامه این مقاله ما قصد داریم شما را با ۱۰ فروشگاه برتر اینترنتی خرید لباس در ایران آشنا کنیم تا بتوانید با شناخت انواع مختلف فروشگاه بتوانید با خیالی آسوده و راحت خرید خود را انجام دهید و هزینه خرید خود را در درب منزل یا به شکل اینترنتی و آنلاین پرداخت کنید.

معرفی ۱۰ تا از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی لباس

قطعا اگر به چند نفر مختلف بسپاریم تا لیست بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس را بنویسند، هر کدام از این افراد انتخاب های متفاوتی خواهند داشت ، اما در این لیست کوشیدیم تا برترین فروشگاه هایی که در سطح نت بازدید بیشتری دارند را به شما معرفی کنیم.

۱- فروشگاه اینترنتی لباس گراد

سایت گراد

در صدر فروشگاه‌های اینترنتی لباس اولین نام، فروشگاه اینترنتی گراد است. این فروشگاه در سال ۱۳۷۰ برای تولید انواع پوشاک مردانه تأسیس شد و توانست بسیارسریع با رسیدن به کیفیت مطابق استاندارد‌های روز دنیا به برندی فوق‌العاده در ایران تبدیل شود. در حال حاضر گراد به عنوان یکی از بهترین برندهای ایرانی کت و شلوار به شمار می رود.

فروشگاه اینترنتی پوشاک گراد به عنوان یکی از بهترین سایت‌های خرید لباس زنانه و مردانه و حتی کودکان شناخته شده است. این برند مطرح با هدف رضایت کامل مشتری و برطرف کردن نیاز پوشاک برای طیف گسترده با سلایق متنوع کاربران محصولات متنوعی را در وبسایت خود به فروش می‌رساند.

این فروشگاه همراه با مشاورانی ماهر و مجرب مشغول به فعالیت در حوزه پوشاک و اکسسوری است و محصولات متنوع بسیار زیادی را مطابق با سلایق گوناگون در اختیار کاربران و مشتریان خود قرار می‌دهد. فروشگاه اینترنتی گراد دارای نماد الکترونیک است و این یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها برای خرید اینترنتی است.

شما برای خرید از گراد هم می‌توانید به سایت فروشگاه گراد مراجعه کنید و هم می‌توانید اپلیکیشن این فروشگاه را دانلود کرده و از خرید غیر حضوری خود لذت ببرید.

از دیگر بخش های سایت گراد میشود به مجله پوشاک گراد اشاره کرد که در آن نکات مهمی درباره ی لباس پوشیدن و استایل ها گفته شده که خواندش به شدت توصیه میکنیم.

ضمن اینکه با دانلود کاتالوگ محصولات گراد به آسانی به تمام محصولات دسترسی خواهید داشت. گراد علاوه بر فروش اینترنتی دارای شعب فعال در تهران و ۴ شهر اراک، اصفهان، اهواز، و بابل نیز می‌باشد، که شما با مراجعه به سایت گراد می‌توانید برای خرید حضوری به آدرس شعب فعال دسترسی داشته باشید.

۲- دیجی استایل

دیجی استایل

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل، پس از موفقیت‌های فراوان و شناخته شدن در عرصه فروشگاه‌های اینترنتی دیجی کالا راه‌اندازی شد. این فروشگاه جزء یکی از بهترین فروشگاه اینترنتی لباس ایران است که زیر مجموعه فروشگاه اینترنتی دیجی کالا است و به صورت تخصصی و حرفه‌ای در عرصه فروش پوشاک و انواع اکسسوری پا گذاشته است.

شما در این فروشگاه می‌توانید انواع محصولات مانند اکسسوری، ساعت مچی، کفش، عینک آفتابی، کیف و… را خریداری کنید. همچنین این فروشگاه تخفیفات ویژه و منحصر به فردی را برای مخاطبین و کاربران خود در نظر می‌گیرد.

راهنمای لباس پوشیدن خانم‌های لاغر اندام + 5 اصل برای خوش استایل بودن
ادامه مطلب

تیم حرفه‌ای دی جی استایل که در یکی از انواع بهترین سایت خرید لباس مردانه و زنانه کار می‌کنند، همانند فروشگاه دیجی کالا همواره در تلاش و سعی‌اند تا بهترین خدمات و متنوع‌ترین آن‌ها را در اختیار خریداران خود بگذارند.

۳- فروشگاه اینترنتی مدیسه

مدیسه

فروشگاه مدیسه به عنوان بهترین سایت‌های خرید لباس زنانه و مردانه در سال ۱۳۹۴ تأسیس شد. با تجربیات ۵۰ ساله گروه تجاری گلستان، تمامی ویژگی‌ها و شرایط ممتازی که برای داشتن یک سبک زندگی سالم و مناسب برای هر خانواده‌ای، نیاز دارید را به راحتی و با کیفیت زیاد به شما ارائه می‌کند.

این فروشگاه به تازگی علاوه بر پوشاک و لوازم گوناگون، محصولات دیگری مانند پت شاپ، ادکلن و عطر، لوازم خانگی لوازم الکتریکی و… را در اختیار مخاطبین و کاربران پرطرفدار خود قرار داده است. فروشگاه مدیسه همواره و در همه حال از سال ۸۴ تا کنون در تلاش است تا محصولاتی به روز و با کیفیت را به خریداران و کاربران اینترنتی خود ارائه دهد.

همچنین مدیسه در کنار ارائه محصولاتی از برند‌های خارجی و معتبر بازار‌های جهانی به تازگی با طراحان و برند‌های ایرانی هم همکاری‌های قابل توجهی دارد و محصولاتی با کیفیت و بسیار خوب را با توجه به سلیقه و ذائقه مخاطبین خود ارائه می‌دهد.

۴- فروشگاه بانی مد

بانی مد

فروشگاه بانی مد یکی دیگر از مشهورترین و بهترین سایت های خرید لباس است که فعالیت خود را در زمینه پوشاک وعرضه لباس به صورت تخصصی از سال ۱۳۹۳ به عنوان تنها فروشگاه رسمی و معتبر برند جین وست شروع کرد.

این فروشگاه دارای تنوع و انواع مختلفی پوشاک، اکسسوری و… زیادی است که با تعداد بالایی از برند‌های شناخته شده نظیر جوتی جینز، بالتو، ساموئل، جین وست و… همکاری دارد. فروشگاه بانی مد به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید لباس با توجه به رابطه خوب و بسیار مناسبی که با کاربر و مشتریانش خودش دارد جزء بهترین فروشگاه‌های اینترنتی در حال حاضر است.

فروشگاه بانی مد در حال حاضر هم به جز فروش لباس و انواع مختلف پوشاک، محصولات دیگری نظیر سلامت، زیبایی و محصولات گوناگون و مختلف مربوط به خانه را در سایت خود به فروش می‌رساند.

۵- شیکسون (Shixon)

شیکسون

فروشگاه اینترنتی شیکسون، جزء اولین فروشگاه اینترنتی لباس است که با تنوع لباس‌های مردانه و زنانه و همچنین تنوع اکسسوری، زیورآلات و… مخاطبین بسیار وسیعی را برای برندش جذب کرده است. این فروشگاه به روز‌ترین و جدیدترین محصولات این عرصه را با کیفیت بالا و اصالت مناسب به مشتریان خود ارائه می‌دهد و در طول روز با توجه به رضایت مشتری و کاربرانی که دارد سطح خدمات و تنوع محصولاتی که دارد را افزایش می‌دهد.

از ویژگی‌های مثبت و مهم این فروشگاه می‌توان در واقع به ست کردن و مقایسه پوشاک و زیورآلات انتخابی اشاره کرد. فروشگاه شیکسون به عنوان بهترین سایت خرید لباس با ارائه محصلات متنوع از انواع برند‌های معتبر کلیه نیاز‌های اقشار گوناگون را به خوبی برطرف می‌کند.

۶-فروشگاه اینترنتی دلیچی

فروشگاه اینترنتی دلیچی به عنوان یکی دیگر از انواع بهترین سایت خرید لباس در لیست ما، تجربه چند دهه خود را در زمینه تولیدات انواع لباس، واردات و همچنین پخش پوشاک را هم اکنون به شکل اینترنتی ارائه می‌دهد.

دلیچی

فروشگاه اینترنتی دلیچی با کمک افراد بسیاری زیادی در این صنعت توانسته تولیدات خارجی و داخلی را با کمک مواد اولیه بسیار مرغوب و با کیفیت به مشتریان و کاربران خود به شکل مناسبی ارائه کند. این فروشگاه با ارائه قیمت‌های متنوع و مناسب توانسته است نیاز تمام اقشار مختلف و طیف وسیعی از مردم را برطرف کند.

یکی از ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی دلیچی برای علاقه‌مندان به دنیای مد و فشن راه‌اندازی یک مجله ایترنتی کامل و جامع به اسم دلیچی مگ است.

۷-فروشگاه اینترنتی سارابارا

فروشگاه اینترنتی سارابارا

فروشگاه سارابارا به عنوان یکی دیگر از انواع بهترین سایت خرید لباس در لیست ما، با به کار‌گیری نیم قرن تجربه شرکت پارس آرش ایساتیس در زمینه فروش و تولید لباس مردانه و زنانه، فعالیتش را به صورت رسمی آغاز کرد.

مهم ترین نکات خوشتیپی برای آقایان که نمیدانید
ادامه مطلب

این فروشگاه که در سال ۱۳۹۶ شروع به کار کرد با اشتیاق و تلاش همکاران این مجموعه به خوبی توانست محصولاتی با کیفیت فوق‌العاده را در زمینه طراحی و تولید پوشاک ارائه کند و آن‌ها را در بستر اینترنت و به صورت غیرحضوری به فروش برساند.

هدف این فروشگاه به عنوان بهترین فروشگاه اینترنتی لباس ایران تأمین نیاز‌های مخاطبین از نظر کیف و کفش، پوشاک، اکسسوری زنانه و مردانه، با طرح‌ها و مدل‌های مختلف و گوناگون است. همچنین این فروشگاه برای دوست‌داران دنیای مد و فشن علاوه بر خدمات فروش پوشاک هم تدابیر بسیار زیادی اندیشیده است که مقالات زیادی هم در رابطه با رویداد‌های به‌روز و مدرن دنیای مد و لباس برای مشتریان خود ارائه می‌کند.

۸- فروشگاه اینترنتی فیزا

فروشگاه اینترنتی فیزا

فروشگاه اینترنتی پوشاک فیزا به عنوان یکی دیگر از انواع بهترین سایت خرید لباس در لیست ما، یکی از فروشگاه‌های شناخته شده پوشاک اروپایی و ترک است. این فروشگاه فعالیتش را از سال ۱۳۹۲ به طور وسیعی آغاز کرد و به عنوان نمایندگی فروش آنلاین و اینترنتی انواع گوناگون برند‌های شناخته شده ترک و اروپایی در ایران محصولات و پوشاک بسیاری را روانه بازار و متقاضیان کرد.

این فروشگاه محصولات متنوع و بسیار زیادی اعم از لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع لباس و پوشاک، کیف و کفش، ، لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه را در دسته‌بندی‌های خود دارد که با رجوع به این فروشگاه با رضایت خاطر کامل می‌توانید آن‌ها را به طور گسترده خریداری کنید.

۹- فروشگاه اینترنتی شهرمون

فروشگاه اینترنتی لباس شهرمون

فروشگاه اینترنتی شهرمون به عنوان یکی دیگر از انواع بهترین سایت خرید لباس در لیست ما، فعالیت خود را در سال ۱۳۹۳ با شور و اشتیاق فراوانی آغاز کرد که با همکاری نمایندگی‌ها و برند‌ها خارجی و ایرانی توانست به یکی از فروشگاه‌های معروف و شناخته شده‌ای در این زمینه تبدیل شود.

این فروشگاه با کلیه ویژگی‌هایی که به عنوان یک فروشگاه اینترنتی دارد تجربه‌ای فوق‌العاده را از یک خرید اینترنتی لباس برای مشتری خود فراهم می‌کند.

فروشگاه شهرمون محصولات متنوعی و گوناگونی را برای سلایق گوناگون و متنوع در فروشگاه خود گرد هم آورده، همچون انواع لباس بچگانه، انواع لباس زنانه، انواع مختلف برند لباس‌های مردانه، انواع کیف و کفش و… را با تنوع بسیار زیادی و بالایی برای همگان ارائه می‌دهد.

۱۰- فروشگاه اینترنتی تگ موند

فروشگاه تگموند

فروشگاه اینترنتی تگ موند به عنوان یکی دیگر از انواع بهترین سایت خرید لباس در لیست ما است که با تضمین اصالت کالا‌های خود این اطمینان و رضایت بسیار شگفت‌انگیزی را به مخاطبین خودشان می‌دهد که با قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه و مناسب می‌توانند محصولی فوق‌العاده و درجه یک را خریداری کنند.

یکی از ویژگی‌های این فروشگاه برتر اینترنتی به عنوان بهترین سایت خرید لباس مردانه و زنانه افزایش تنوع محصولات آن است که به طرز شگفت‌انگیزی توانسته نیاز‌های تمامی سلایق و افراد گوناگون را در هر رنج سنی که هستند و هر سلیقه‌ای که دارند برطرف سازد.

همچنین فروشگاه تگ مود یکی از فروشگاه‌های ارائه‌دهنده برترین و مشهورترین انواع برند در جهان از جمله ریباک، آدیداس، نایک، اسکچرز، مانگو، کوتن و… است.

کلام آخر

دانستید که باید برای خرید اینترنتی از فروشگاهی اقدام کنید که قابل اطمینان‌تر و با سابقه‌تر بوده و از ویژگی‌هایی برای خرید برخوردار باشد. ویژگی‌هایی نظیر:

  • اصالت و کفیت محصول
  • اقتصادی بودن قیمت محصولات نسبت به سایر فروشگاه‌ها
  • مقایسه مزیت خرید از فروشگاه‌ها را با هم
  • اطمینان از نحوه ارسال کالا و مدت زمان ارسال مرسوله
  • تنوع محصولات
  • و….

از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم و امیدواریم که اطلاعاتی که در این مقاله در مورد بهترین سایت خرید لباس به شما ارائه شد، برایتان مفید بوده باشد.

اگر دوست داشتید میتوانید مطلب بهترین مارک تیشرت مردانه را هم مطالعه بفرمایید.

 

سوالات متداول

بهترین سایت خرید لباس مردانه کدام است؟

بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس در ایران عبارتند از : بانی مد، زاگرس پوش، دیجی استایل، گراد، تگ موند، مدیسه و..

بهترین سایت های خرید لباس زنانه چیست؟

دیجی استایل، بانی مد، شیکسون ، دلیچی از بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس زنانه در ایران هستند

 

 

‫۶ نظرها

  1. من کلا ترجیحم اینه برای خرید پوشاک بصورت حضوری مراجعه کنم و اول لباس رو تست کنم و بتونم جنسش رو لمس کنم، تو خرید اینترنتی همش مرددی که نکنه یه وقت جنس بنجل بهت بندازن :)

    1. سلام خدمت شما
      ممنون از نکته ای که گفتین، حتما به بخش مربوطه منتقل میکنیم که این کار رو انجام بدن

  2. من یه بار برای خرید تاپ زنانه رفتم سایت تک دوخت . خیلی سایت خوبیه همه لباساش به روز شیکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا