کت تکاستایل

ست کت تک مردانه: ۶ ست جذاب که شما را خوش استایل می‌کند!

آیا تا به حال برای شما هم این سؤال پیش آمده که کت تک را با چی ست کنید؟ حتماً برای شما هم به عنوان خواننده این مقاله اتفاق افتاده که دنبال راهی برای ست کت تک باشید. اینکه کت تک را با تیشرت بپوشید یا پیراهن؟ رنگ‌هایی که برای ست شلوار با کت تک باید رعایت شوند کدام‌ها هستند و… در این مقاله از شما دعوت می‌کنیم تا انتها همراه ما باشید و با بهترین ست کت تک اشنا شوید.

ست کت تک با انواع تیشرت

متناسب با هر رنگ کتی، می‌توانید از تیشرت همخوان با طیف رنگ کت خود استفاده کنید. به طور مثال برای کت مشکی، تیشرت سفید، یاسی، آبی روشن، طوسی و… انتخاب‌های حرفه‌ای جذابی هستند. اما برای ست کت تک با انواع تیشرت باید این موضوع مهم را در نظر بگیرید که هرچند قرار است کت تک و تیشرت ظاهری نیمه‌ رسمی‌تر و تا حدودی اسپرت/کلاسیک به شما ببخشد، ولی خب قرار هم نیست از طیف رنگی جیغ و ناهمخوانی استفاده کنید که هیچ سنخیتی با پوشیدن کت نداشته باشد.

درباره استایل کت تک با تیشرت در مقاله ای جدا مفصل صحبت کردیم، که از شما دعوت می کنیم آن را بخوانید

ست کت تک با انواع تیشرت

یک نکته اساسی و مهم در استایل آقایان با کت در این موضوع خلاصه می‌شود که پوشیدن کت، چه به صورت رسمی و چه تک وقار خاصی به مردان می‌بخشد. پس باید تلاش کنید که این وقار را تا حد مطلوبی حفظ کنید.

به همین خاطر در انتخاب ست کت تک با انواع تیشرت این موضوع اهمیت بسیار خاصی پیدا می‌کند. در ادامه به معرفی انواع رنگ تیشرت با طیف مختلفی از کت تک خواهیم پرداخت که می‌توانند استایل منحصربه‌فرد و خاصی به شما بدهند.

ست کت تک مشکی

کت مشکی عمده‌ترین رنگی است که اغلب آقایان تمایل زیادی برای خرید آن دارند. همچنین بیشتر طراحان مد و لباس مردانه هم به وفور برای خلق یک استایل نیمه رسمی جذاب، از این رنگ کت برای پوشاک آقایان کمک گرفته‌اند. نکته اساسی برای ست کت تک مشکی این است که خوشبختانه مشکی رنگی خنثی است و می‌توانید با بسیاری از رنگ‌ها ستش کنید.

اغلب کت تک مشکی را با تیشرت سفید، طوسی، آبی کم رنگ، سدری، سبز مغز پسته‌ای، قرمز سیر، زرشکی می‌پوشند. علاوه‌بر این حتی تیشرت مشکی هم با کت تک سیاه جذاب است.

ست کت تک مشکی

البته ممکن است نسبت به سایر رنگ‌هایی که طیف رنگی پارادوکسیکالی دارند، کمی رسمی‌تر به نظر برسد ولی به هر حال اگر دوست دارید با تیشرت هم رسمی بنظر برسید، حتماً این ست را تجربه کنید.

پولوشرت چیست و چه فرقی با تی شرت دارد؟ تفاوت‌های تیشرت و پولوشرت
ادامه مطلب

ست کت تک طوسی

برای ست کت طوسی بهتر است کمی سراغ پیشنهادات طراحان فرانسوی برویم! اغلب طراحان بزرگ لباس فرانسوی برای ست کت طوسی، تیشرت صورتی کمرنگ را پیشنهاد می‌دهند. صورتی شاید جذاب‌ترین و جوان‌ پسندانه‌ترین ستی باشد که آقایان می‌توانند با همدیگر ست کنند و ظاهری پسرانه، جذاب و شیک داشته باشند.

همچنین طوسی با سفید و مشکی هم ترکیب جذابی ارائه می‌دهد. از آنجایی که رنگ طوسی حد وسط مشکی و سفید است، می‌تواند با هر دوی این رنگ‌ها مچ شود. ناگفته نماند که خاکستری، دودی و رنگ‌هایی از این قبیل هم می‌تواند ظاهری جذاب برایتان خلق کند.

ست کت تک طوسی

فقط این نکته را در نظر بگیرید که، اگر رنگ کت با رنگ تیشرتی که می‌پوشید یک‌سان باشد یا هر دو از یک طیف رنگی با تفاوت‌های اندکی در سایه روشن‌ها یا سایه‌تیره‌ها باشند، ظاهران از حالت اسپرت/کلاسیک خارج شده و به سمت رسمی/کلاسیک هدایت می‌شود.

ست کت تک آبی روشن

آبی روشن جزء معدود رنگ‌هایی است که اغلب ممکن است به سراغش برویم. به دلیل اینکه ست کت تک آبی روشن کار دشوار و سختی است و کمتر رنگ‌هایی هستند که بتوانید با آن ست کنید. ولی به هر حال رنگ سفید و کرم عمده رنگ‌هایی هستند که می‌توانید با آبی روشن هماهنگ کنید. همچنین این رنگ به دلیل قابلیت بالایی که در کصیف شدن هم داراست، کمتر موردپسند قرار می‌گیرد.

ولی اگر دوست دارید ظاهری خاص و جذاب داشته باشید و نسبت به سایرین، یک تفاوت درخشنده و محشر بکنید، پیشنهاد می‌کنیم از ست کت آبی روشن با تیشرت سفید و شلوار جین آبی تیره نگذرید! شاید بهترین انتخابی باشد که با آن بتوانید تمام نگاه‌ها را به سمت خودتان جذب کنید.

ست کت تک آبی روشن

تنها نکته‌ای که باید مدنظر قرار بدهید اینکه، ست کت تک آبی روشن کمی نسبت به سایر ست‌هایی که در بالا گفتیم، مجلسی‌تر است و بیشتر برای میهمانی‌ها پیشنهاد می‌شود که استفاده شود.

ست کت تک با شلوار‌های مختلف

برای ست کت شلوار با شلوار‌های مختلف بهتر است به صورت موردی به مواردی که در زیر آمده ابتدا توجه کنید تا در ادامه بیشتر راجع به این موضوع گپ بزنیم:

استایل کت تک

   شلوار کتان مشکی:

شلوار کتان مشکی اغلب انتخاب بسیار مناسبی برای ست با کلیه کت‌های تک است.

   شلوار کتان سورمه‌ای:

شلوار کتان سورمه‌ای اغلب انتخاب بسیار مناسبی برای ست با کت‌های تک آبی روشن و طوسی است.

 شلوار کتان نخودی:

شلوار کتان نخودی اغلب انتخاب بسیار مناسبی برای ست با کت‌های تک مشکی است.

 شلوار جین سورمه‌ای:

شلوار جین سورمه‌ای اغلب انتخاب بسیار مناسبی برای ست با کلیه کت‌های تک است.

شلوار جین طوسی:

شلوار جین طوسی اغلب انتخاب بسیار مناسبی برای ست با کت‌های تک طوسی و مشکی است.

 شلوار جین مشکی:

شلوار جین مشکی اغلب انتخاب بسیار مناسبی برای ست با کلیه کت‌های تک است.

نکته‌ای که باید در موضوع انتخاب شلوار برای کت به آن توجه کنید، هماهنگی رنگ شلوار با کت است. فکر نکنید چون قرار است کت تک بپوشید، مهم نیست رنگ شلوار چه باشد، یا اینکه هرچه رنگ شلوار متفاوت‌تر از رنگ کت باشد، کتتان بیشتر خودش را نشان خواهد داد.

راهنمای کامل لباس پوشیدن افراد چاق
ادامه مطلب

ست کت تک با شلوار‌های مختلف

اصلاً چنین موضوعی درست نیست و حقیقت ندارد و اغلب طراحان حرفه‌ای صنعت مد توصیه می‌کنند که رنگ شلوار تا مطابق با طیف رنگی کت شما باشد با درجه کمی از سیری تا روشنی. به عبارت ساده‌تر اگر کت تک مشکی دارید، شلوار خاکستری پارچه‌ای بینظریتان خواهد کرد.

یا حتی برای ست کت با شلوار‌های مختلف بهتر است این فاکتور را گوشه ذهن خود داشته باشید. در واقع هارمونی رنگ‌ها برای پوشاک و ست کردن بالا تنه و پایین تنه مهمترین فاکتور خوش تیپی و ظاهری موقر و جذاب است. به همین دلیل اغلب مردانی که در استایل خود از یک یا دو رنگ استفاده می‌کنند، در نسبت با سایر آقایان ظاهری شیک و جذاب‌تر خواهند داشت.

ست کت تک با شلوار جین

یکی از اسپرت‌ترین استایل‌هایی که می‌شود با کت تک زد، ست کت تک با شلوار جین است. برای این ست جادویی و محشر بهتر است که کت‌هایی را انتخاب کنید که زیاد حالت رسمی ندارند و بیشتر استایل فشن به شما می‌دهند. کت‌های تک چرمی یا پشمی بهترین گزینه برای استایل‌های خیابانی با کت تک محسوب می‌شوند.

برای ست این کت‌ها رنگ شلوار جین زیاد هم مطرح نیست. شما می‌توانید با هر نوع رنگی از شلوار جین، کت مخصوصتان را هم بپوشید. حتی با شلوار جین‌هایی که زاپ زیادی هم دارند، ست کت با شلوار جین جذاب و مورد تأیید فشن شو‌های بین‌المللی است. اگر دوست دارید از ست شلوار جین مردانه بیشتر بدانید، حتما مقاله مرتبط با این موضوع را در بلاگ گراد مطالعه بفرمایید

ست کت تک با شلوار جین

نکاتی که باید برای پوشیدن کت تک بدانید!

۱- کت تک مخصوص فصول سرد سال است لطفاً در تابستان کت نپوشید!

۲- کت‌های تک قرمز، سفید، زرشکی و… را به جز در مراسم خاص کنار بگذارید و نپوشید!

۳-  استفاده از اکسسوری‌ها با کت تک به شدت پیشنهاد می‌شود.

۴-  با کت تک شلوار اسلش نپوشید!

۵-  از دستمال جیب برای کت تک استفاده نکنید!

۶-  اگر کت تک را با شلواری به غیر از پارچه‌ای یا پشمی می‌پوشید، از زدن پاپیون، کراوات و… جدا خودداری کنید!

۷-  برای شست‌وشوی کت حتماً آن را به خشک‌شویی ببرید و خودتان دست به کار نشوید!

۸-  کت باید در تنتان فیت باشد، پس از پوشیدن کت‌های خیلی تنگ یا خیلی آزاد پرهیز کنید. در خرید کت تک نیز به این نکته توجه داشته باشید.

استایل با کت تک مردانه

و در آخر…

خوش‌پوشی حق مسلم شماست و همه تلاش ما این است تا ظاهری جذاب و موقر برایتان بیافرینیم. از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم و در پایان دریافته باشید که لباس رسمی که اغلب با شلوار ست میشود، همان کت تک است. امیدواریم مطالبی که در این مقاله برای ست کت تک گفته شد، مورد پسند شما بوده باشد.

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا