کراواتاکسسوری ها

بهترین برند کراوات مردانه کدام است؟ ۱۵+۵ برند برتر کراوات خارجی و ایرانی

کراوات (Cravate) یکی از اکسسوری‌های جذاب که در واقع پارچه‌ای است با بلندا و پهنا‌های گوناگون که بر روی پیراهن بسته می‌شود و با قرار گرفتن روی سینه یکی از الحاقات پوشش مردانه در دنیاست و استایل مردانه و گاهی حتی زنانه را تکمیل می‌کند. پوششی پارچه‌ای که اسم آن را از جایی که از آنجا به دنیا معرفی شده انتخاب کرده‌اند: “اهل کرواسی”!

هر چند برخی پژوهشگران حتی آنرا پوششی با ریشه ایرانی هم دانسته‌اند. امروزه برند‌های معتبری در زمینه تولید انواع مختلف کراوات در دنیا فعالیت می‌کنند. انتخاب کراوات از برند‌های شناخته شده و بنام می‌تواند جذابیت استایل شما را چندین برابر کند. در این میان انتخاب کراوات مناسب اهمیت زیادی دارد و باید طرح، رنگ و مدل آن کاملاً متناسب با پیراهن و کت و شلوار شما انتخاب شود. در ادامه با معرفی بهترین برند کراوات مردانه خارجی و ایرانی همراه ما باشید.

کراوات برند

بهترین برند‌های کراوات جهان

برند‌های خارجی مختلفی در زمینه تولید کراوات وجود دارند که در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین برندهای کراوات  می‌پردازیم.

۱- برند کراوات مردانه دوشان لندن

اگر از دوستداران کراوات باشید، قطعاً نام این برند را شنیده‌اید. برندی بسیار معتبر و لوکس که در زمینه تولید کراوات‌های کلاسیک فعالیت می‌کند. کراوات‌های این برند کیفیت بسیار بالایی داشته و در طرح‌های منحصربه فردی تولید می‌شوند. استفاده از این کراوات‌ها در موقعیت‌ها و جلسات رسمی رایج‌تر است و استایلی بسیار خاص و جذاب برای آقایان به آنها می بخشد.

۲- کراوات کارلو فرانکو

کارلو فرانکو برندی ایتالیایی است که کراوات‌هایی بسیار لوکس و زیبا از جنس ابریشم طراحی و تولید می‌کند. در این برند تنوع بسیار بالایی از کراوات‌ها را با رنگ‌ها و طرح‌های بسیار جذاب می بینیم. همین امر سبب شده طرفداران بسیار زیادی در تمام دنیا داشته باشد.

۳- برند ارمنگیلدو زگنا

برندی معتبر و شناخته شده با کراوات‌هایی از جنس ابریشم خالص که کیفیت و زیبایی خاصی دارند. این شرکت در شهر میلان ایتالیا تأسیس شده است و در زمینه تولید انواع مختلف اکسسوری‌ و کراوات‌های زیبا و خاص فعالیت می‌کند. این برند مورد توجه کلکسیون‌دار‌ها نیز قرار دارد.

۴- برند باربری

باربری یکی از برند‌های کراوات مردانه جهان است که محبوبیت بالایی در بین افراد دارد. این برند از پیشتازان صنعت تولید کراوات است که محصولات بسیار باکیفیتی تولید می‌کند. محصولات تولید شده توسط این برند برای موقعیت‌های مختلف از جمله برای کت شلوار دامادی و جلسات رسمی مناسب هستند.

۵- کراوات‌های برند هرمس

هرمس از برند‌های معتبر در زمینه تولید انواع مختلف اکسسوری و عطر و ادکلن است. این برند از برند‌های بسیار پرفروش در سراسر دنیا است که همواره انتخاب افراد شیک و خاص پسند است. کراوات‌های برند هرمس از جنس ابریشم ساخته شده و تنوع بالایی از رنگ‌ها و طرح‌ها دارند.  در مناسبت‌های رسمی و غیر رسمی می‌توانید از این کراوات‌ها استفاده کنید.

۶- برند استفانوریچی

استفانوریچی برند ایتالیایی دیگری است که کراوات‌های آن از ابریشم و کریستال سوارسکی ساخته می‌شوند. این نوع کراوات بسیار مرغوب و با کیفیت است و به دلیل لوکس بودن و قیمت بالا معمولاً در میان افراد معروف و خانواده‌های سلطنتی طرفداران زیادی دارد.

باید و نبایدهای مهم در انتخاب کراوات رسمی برای جلسات
ادامه مطلب

۷- برند بریونی

اگر از افرادی باشید که همواره از برند‌های لاکچری استفاده می‌کنید قطعاً نام برند بریونی به گوشتان خورده است. برندی بسیار لوکس و لاکچری که کراوات‌های بسیار باکیفیت تولید می‌کند. علاوه بر کراوات انواع مختلف کت و شلوار‌ های خوش دوخت و شیک نیز از تولیدات این برند است. این برند کراوات‌هایی از جنس ابریشم و در طرح کلاسیک تولید می‌کند.

۸- برند آرمانی

یکی دیگر از برند‌های لاکچری در دنیا که تنها به صورت سفارشی کراوات تولید می‌کند، برند آرمانی است. کراوات‌های این برند از جنس ابریشم ساخته شده و طرح‌های آن نیز کلاسیک ایتالیایی هستند. برندی بسیار لوکس که انتخاب مردان خوش سلیقه و خوش پوش است.

۹- برند ساشیس

یکی دیگراز لوکس‌ترین و گران‌ترین کراوات‌های جهان، مدل‌هایی از برند ساشیس است. این کراوات‌ها از ابریشم، الماس و طلا ساخته می‌شوند. به همین دلیل قیمت فروش آن‌ها بسیار بالاست و هر کسی توانایی خرید آن‌ها را ندارد. بیشتر این کراوات‌ها به صورت کاملاً سفارشی و به صورت محدود طراحی و تولید می‌شوند.

۱۰- برند روبرتو کاوالی

کراوات‌هایی بسیار زیبا و جذاب که گاهی اوقات در طرح‌های خاص و عجیب نیز ساخته می‌شوند. این کراوات‌ها نیز از جنس ابریشم ساخته شده و قیمت‌های بسیار بالایی دارند

۱۱- کراوات‌های برند امپاگلد

امپاگلد از برند کراوات مردانه و نمونه‌ای بسیار لوکس و گران قیمت در دنیا است. برای ساخت این کراوات‌ها از ابریشم و طلای ۲۴ عیار استفاده می‌شود. این کراوات‌ها نیز به قیمت بسیار بالایی به فروش می‌رسند.

۱۲- کراواتی برند رالف لورن

یکی از برند‌های قدیمی و مشهور در زمینه تولید پوشاک و کراوات است که اکنون به عنوان نماد‌ی خاص برای سبک لباس پوشیدن در کشور آمریکا شناخته می‌شود. این برند محصولاتی با کیفیت بسیار بالا تولدی می‌کند و قدمتی ۴۰ ساله دارد. کراوات‌های رالف لورن تمام ابریشم هستند و در سراسر دنیا طرفداران خاص خود را دارند.

۱۳- برند ترنبال و آسر

یکی دیگر از برند‌های اصیل و قدیمی که در زمینه تولید انواع مختلف اکسسوری ازجمله کراوات فعالیت می‌کند، ترنبال و آسر است. کراوات‌های این برند معمولاً وابسته به فصل انتخاب می‌شوند و از نوع کلاسیک هستند. یک کمپانی انگلیسی است که کراوات‌هایی تمام ابریشمی تولید می‌کند.

۱۴- کراوات‌های برند چاروت

برندی معتبر و شناخته شده که منحصراً در فرانسه تولید می‌شود. این برند توسط جوزف کریستف چاروت در سال ۱۸۳۸ راه‌اندازی شده است. کراوات‌هایی از جنس ابریشم بسیار باکیفیت که دارای قیمت بالایی بوده و از نظر کیفیت در سطح اول دنیا هستند.

۱۵- برند کریستین لاکرویکس

برند فرانسوی دیگری که در زمینه تولید کراوات فعالیت می‌کند، کریستین لاکرویکس است. این برند در سال ۱۹۸۷ تأسیس شده است. سبک‌های بسیار جذاب و رنگ‌هایی که از طبیعت الهام گرفته شده‌اند، این کراوات را خاص و جذاب می‌کند. تمامی کراوات‌های این برند را مالک این برند شخصاً طراحی می‌کند، از جنس ابریشم ساخته شده و دارای قیمت بالایی نیز هستند.

بهترین برند کراوات در ایران

و اما تولیدکنندگان ایرانی نیز در زمینه تولدی انواع مختلف کراوات فعالیت دارند و محصولاتی با کیفیت مناسب به بازار ارائه داده‌اند. در ادامه برخی از بهترین و باکیفیت‌ترین برند‌های ایرانی تولید‌کننده کراوات را معرفی می‌کنیم.

۱- کراوات گراد

گراد از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی است که در زمینه عرضه محصولات مختلف فعالیت می‌کند. کراوات از بهترین و جذاب‌ترین اکسسوری‌های مردانه است که با تنوع بسیار بالایی در این فروشگاه به فروش می‌رسد. تمام محصولات گراد دارای بهترین کیفیت هستند و در طرح و رنگ‌های متنوع ارائه می‌شوند.

کراوات گراد

۲- کراوات هکس ایران

نمونه بهترین برند کراوات ایرانی، هکس ایران است. این برند نیز محصولات بسیار باکیفیت و زیبایی را طراحی و تولید می‌کند. طرح‌ها و رنگ‌های این محصولات بسیار متنوع بوده و متناسب با هر نوع پیراهن و کتی می‌توانید گزینه مناسب را انتخاب کنید.

۳- برند بهزاد آرت

بهزاد آرت از تولیدکنندگان مطرح و با سلیقه ایرانی است که در زمینه طراحی و تولید کراوات نیز فعالیت می‌کند. اکسسوری‌ها  تولید شد این برند بخصوص کراوات های بهزاد آرت بسیار زیبا و خاص هستند و افرادی که به دنبال محصولات شیک و خاص هستند می‌توانند از این برند استفاده کنند. شما حتی می‌توانید طرح موردنظر خود را به این مجموعه سفارش داده و کراواتی با جزئیات موردنظر تحویل بگیرید. از جنس پارچه تا طرح و رنگ و تمام جزئیات توسط شما مشخص می‌شود. این مجموعه محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می‌دهد.

چگونه شیک پوش باشیم؟
ادامه مطلب

۴- کراوات برند آرانیک

امروزه بسیاری از تولید‌کنندگان از هنر‌ها و تکنیک‌های صنابع دستی در تولید محصولات خود استفاده می‌کنند. سوزن دوزی در سراسر ایران در شهر‌های مختلفی انجام شده و هرکدام طرح خاص خود را ارائه می‌دهند. آرانیک یکی از مجموعه‌هایی است که با ترکیب سوزن دوزی به سبک شهر‌های مختلف اقدام به تولید کراوات‌های کاملاً خاص می‌کند. نمونه این کراوات‌ها را در هیچ فروشگاهی نمی‌یابید.

۵- برند گیوا

یکی دیگر از برند‌های ایرانی تولید‌کننده کراوات، گیوا است. این برند نیز انواع مختلفی از کراوات‌ها و پاپیون‌ها را در طرح و رنگ‌های مختلف تولید می‌کند. کیفیت محصولات تولیدی توسط این برند بسیار بالاست و با قیمت مناسبی نیز عرضه می‌شوند.

۶- برند شهر شیک

کراوات شهرشیک

برند شناخته شده دیگری که در ایران به تولید انواع مختلف کراوات، پاپیون، ساسبند و … برای سنین مختلف فعالیت می‌کند، شهر شیک است. تنوع بالایی از محصولات این برند در فروشگاه‌های مختلف در سراسر کشور به فروش می‌رسد.

نکات مهم در خرید بهترین برند کراوات

تنوع بسیار بالای طرح و رنگ‌های کراوات موجود در بازار گاهی اوقات انتخاب را سخت می‌کند. در واقع اینکه شما کراوات را از چه برندی انتخاب کنید، گاهی خیلی کمکتان نمی کند، بلکه رعایت نکات لازم در انتخاب بهترین کراوات است که استایل شما را شیک وخاص می کند. از این رو ابتدا به معرفی مهم‌ترین نکات برای انتخاب بهترین کراوات می‌پردازیم.

خرید بهترین برند کراوات

  • اندازه کراوات

اولین نکته‌ای که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید، اندازه کراوات است. کراوات نیز همانند لباس‌های دیگر در سایز‌های متنوعی تولید می‌شود. انواع کراوات از نظر عرضی به ۳ گروه استاندارد (Standard)، باریک (Narrow) و اسکینی (Skinny) تقسیم می‌شود. در واقع پهنا و قد کراوات‌ها با یکدیگر متفاوت است. پهنای کراوات باید به اندازه‌ای باشد که با یقه لباس تناسب داشته باشد و ظاهر زیبا و جذابی برای فرد ایجاد کند.

  • جنس پارچه کراوات

کراوات‌ها نیز همانند هر لباس دیگری از جنس‌های متنوعی ساخته می‌شوند. انتخاب کراواتی با جنس مرغوب و باکیفیت، زیبایی چند برابری به همراه خواهد داشت و استایل شیک و خاصی برای شما ایجاد می‌کند. کراوات‌ها از جنس‌های متنوعی مانند ابریشم، ابریشم مصنوعی، پلی استر، کشمیر، نخ، پشمی و … تولید می‌شوند.

  • وجود بخیه در پشت کراوات

نکته مهمی که در انتخاب کراوات باید به آن توجه داشته باشید، وجود بخیه در پشت کراوات است. این بخیه‌های می‌توانند دو طرف کراوات را محکم نگه داشته، علاوه بر آن به ایستایی کراوات کمک می‌کنند، و حتماً باید دو بخیه افقی بزرگ در بالا و پایین کراوات وجود داشته باشد.

  • انتخاب طرح و رنگ کراوات

همان طور که گفتیم تنوع بسیار بالای طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، انتخاب کراوات را سخت می‌کند. اما در این زمینه دست شما باز بوده و متناسب با هر لباسی می‌توانید کراوات انتخاب کنید. برای مثال ست کت و شلوار مشکی با کراوات قرمز یا زرشکی ترکیب زییایی رو به وجود می آورد.

بهترین روش برای انتخاب کراوات این است که آن را به همراه پیرهن یا کت شلوار موردنظر بپوشید تا از ترکیب جذاب آن‌ها قبل از خرید مطمئن شوید.

 

حرف آخر

و در آخر اینکه استفاده از اکسسوری‌های مختلف برای افزایش میزان جذابیت و خاص بودن استایل شما ضروری است. یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین اکسسوری‌ها، کراوات است. کراوات از زمان‌های گذشته تاکنون مورد استفاده قرار گرفته است و تنوع بالایی از برند‌ها، طرح‌ها و … از آن موجود است. برندهای مختلفی در زمینه تولید این محصولات فعالیت می‌کنند.

برخی از مهم‌ترین و شناخته شده‌ترین برند‌های خارجی و ایرانی تولید‌کننده کراوات در این مقاله معرفی شده‌اند. بهترین برند کراوات از نظر شما کدام برند است؟

‫۲ نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا